וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Stream.Security מגייסת עובדים לאבטחה וחשיפה של איומי ענן

22.10.2024 / 16:08

החברה נבחרה לאחרונה ברשימת 15 הסטרטאפים המסקרנים ביותר בישראל על פי לינקדין, בהתבסס על צמיחת החברה, מידת הענין שהיא מייצרת אצל עובדים פוטנציאלים וקריטריונים נוספים

מייסדי סטרים סקיוריטי. נאסדק,
מייסדי סטרים סקיוריטי/נאסדק

חברת הסייבר Stream.Security, המפתחת ומנהלת פלטפורמה לניהול איומי ענן וחשיפתם בזמן אמת, מגייסת עובדות ועובדים לתפקידי פיתוח בישראל ומכירות בארה"ב. החברה נבחרה לאחרונה ברשימת 15 הסטרטאפים המסקרנים ביותר בישראל על פי לינקדין, בהתבסס על צמיחת החברה, מידת הענין שהיא מייצרת אצל עובדים פוטנציאלים וקריטריונים נוספים.

סטרים סקיוריטי השלימה סיבוב גיוס מסדרה B בסך 30 מיליון דולר בהובלת קרן US Venture Partners ובהשתתפות citi ventures והמשקיעים הקיימים Energy Impact Partners (EIP), Cervin Ventures, TLV Partners, Stanford Endowment Fund ו-Glilot Capital Partners. סיבוב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-55 מיליון דולר.

סטרים סקיוריטי פיתחה את טכנולוגית Cloud Twin המספקת מודל מדויק ומתעדכן של סביבת הענן של הארגון ומעניקה לצוותי ה-SecOps תמונה מלאה של תשתית הענן, מה שמאפשר להם לאתר איומים, חשיפה לסיכונים וחולשות אבטחה בזמן אמת. על ידי ניתוח והבנה של המצב בעבר, בהווה ובעתיד של סביבת הענן, צוותי הסקיוריטי יכולים לזהות במהירות נתיבי תקיפה בכל המרכיבים של תשתית הענן ואת היקף הפגיעה. כן היא מאפשרת להעריך את ההשפעה הפוטנציאלית של הפרות כללים על ידי משתמשים ולהפחית באופן דרסטי את זמן התגובה הממוצע (MTTR) על ידי בנייה והדמית מסלול מלא של ההתקפה. הפלטפורמה משתמשת ב-GenAI כדי לייעל חקירת אירועים, וצמצום פערי ידע וכך ממקסמת את היעילות של צוותי האבטחה העמוסים ומשמשת עבורם מכפיל כוח. כשני שליש מפרצות הדאטה בארגונים כוללות רכיבי מידע שנשמרים בענן, ועלות התיקון של כל אחת מהן נאמדת בקרוב ל-5 מיליון דולר. 82% מהארגונים נזקקים ליותר מ-7 שעות להגיב למתקפה, בעוד שהתוקף הממוצע זקוק לפחות מ-3 דקות לבצע את הכניסה לנכסים הדיגיטליים של הארגון ולהתחיל להתקדם בהם. מצב זה מחייב את הארגונים להשתמש בגישות אבטחה מקוריות בענן, שלוקחות בחשבון את האופי הדינמי של תשתית הענן ואשר מעניקות תמונת מצב עדכנית בזמן אמת לצוותי האבטחה שפועלים בתנאי מחסור במשאבים.

"זקוקים לפתרון ענן שאפשר לסמוך עליו"

סטרים סקיוריטי הוקמה בשנת 2020 על ידי אור שושני (מנכ"ל), לשעבר מייסד Cigol שנמכרה למלאנוקס, סתיו סיטניקוב (מנהל מוצר ראשי), שניהל צוות שיווק טכנולוגי במלאנוקס ולירן רופמן (סמנכ"ל טכנולוגיה), לשעבר מנהל צוות הפלטפורם באימפרבה. החברה מעסיקה 60 עובדים במרכז הפיתוח הישראלי ובארה"ב. כספי הגיוס ישמשו להאצת צמיחת החברה ולגיוס עובדים בתחומי הפיתוח, השיווק, המכירות וליווי הלקוחות ברחבי העולם.

אור שושני, מייסד משותף ומנכ"ל Stream.Security: "צוותי ה-SecOps זקוקים לפתרון ענן שהם יכולים לסמוך עליו. ללא יכולת להעריך ולנהל באופן רציף איומים בזמן אמת, הם מאבטחים את הענן עם יד אחת קשורה מאחור. סבב הגיוס מגיע לאחר שנת צמיחה של מעל ל-400% ולקוחות חדשים בתחומי הפיננסים, אנרגיה ומסחר אלקטרוני והוא חיזוק נוסף לגישה הייחודית שלנו לאבטחת ענן. השקעה זו תמלא תפקיד חשוב בהפיכת טכנולוגית Cloud Twin לחלק בלתי נפרד ממערכת האבטחה של ארגונים ברחבי העולם."

ז'ק בנקובסקי, שותף ב-US Venture Partners: "תחום פתרונות אבטחת הענן נמצא עדין בשלבים התחלתיים, עם 89% מהארגונים פועלים לשפר את יכולות הזיהוי והתגובה בענן עם טכנולוגיות מתקדמות. השקענו בעבר בחברות סייבר מובילות ומחקרי השוק שערכנו הצביעו בבירור על הצורך בפתרון אבטחת ענן חדש בזמן אמת. אנו נרגשים להשקיע בפתרון שונה מהותי ומוכח שעוזר לצוותי ה-SecOps עם חלופה איכותית לפתרונות אבטחה נקודתיים בענן שיוצרים פערי אבטחה שניתנים לניצול ועולים לארגונים מיליוני דולרים בחקירה ותיקון."

מאט קרבונרה, מנהל ב-Citi Ventures: "הביקוש מהשוק לפתרון איכותי לזיהוי של איומים בזמן אמת ומתן תגובה מהירה מעולם לא היה חזק יותר. זאת מאחר שרוב צוותי ה-SecOps עדיין מסתמכים על פתרונות המיועדים לשרתים המקומיים כדי להגן על הענן. אנחנו מאמינים ש-Stream נמצאת בעמדה ייחודית לנצל את ההזדמנות הזו ונרגשים לשתף פעולה עם צוות החברה כדי לעזור להניע חדשנות ואימוץ של טכנולוגיית ה-Cloud Twin הייחודית של החברה ברחבי העולם".

מידע על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully