וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OneStep מגייסת אנשי פיתוח ומוצר לאחר השקעה של 36 מיליון דולר

22.10.2024 / 16:44

חברת הסטארט-אפ OneStep, המפתחת טכנולוגיית ניתוח תנועה והליכה מבוססת בינה מלאכותית לצרכים רפואיים, מגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח ומוצר כולל מפתחי בקאנד ופולסטאק בכירים, ראש צוות פיתוח בקאנד, מנהל מוצר טכני ומעצב מוצר ומהנדס דאטה בכיר

מייסדי OneStep. יחצ,
מייסדי OneStep/יחצ

חברת הסטארט-אפ OneStep, המפתחת טכנולוגיית ניתוח תנועה והליכה מבוססת בינה מלאכותית לצרכים רפואיים, מגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח ומוצר כולל מפתחי בקאנד ופולסטאק בכירים, ראש צוות פיתוח בקאנד, מנהל מוצר טכני ומעצב מוצר ומהנדס דאטה בכיר.

החברה השלימה גיוס מסדרה B בהיקף של 36 מיליון דולר בהובלת קרנות Team8 ו-Vintage Investment Partners ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Aleph, 10D ו-LionBird. סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-48 מיליון דולר.

OneStep פיתחה פלטפורמת טיפול דיגיטלית מבוססת AI המשתמשת בחיישנים של הסמארטפונים ובאלגוריתמיקה מתקדמת כדי לנתח את אחד המדדים הכי חשובים לבריאות - תנועה. המוצר, המאושר על ידי ה-FDA, נמצא בשימוש נרחב על ידי בתי חולים, רשתות פיזיותרפיה, בתי אבות ויצרני מכשור רפואי, וכבר עזר לעשרות אלפי מטופלים בתחומים כמו מניעת נפילות, החלמה מניתוחים אורתופדיים, התאמה של מדרסים ותותבות. לאחרונה, החברה השיקה פתרון גם בתחום הניטור הקוגניטיבי (אלצהיימר, פרקינסון).

40 מדדים שונים

ככל שתוחלת החיים עולה, ניתוח מודל ההליכה הופך להיות חיוני לאבחון וניהול מצבים רפואיים. ההליכה היא פעולה מורכבת שמערבת את כלל המערכות בגוף, וככזו - מספקת תובנות ייחודיות על מצב הגוף, מערכת העצבים, השרירים, השלד והלב. כיום ניתוח הליכה מתבצע אך ורק במעבדות מיוחדות שעולות מאות אלפי דולרים, מצריכות קביעת תור חודשים מראש ומערבות שימוש בחיישנים רבים, דבר שהופך את המדידה לאירוע חד פעמי. OneStep מאפשרת למדוד מטופל ב-5 שניות, כל מה שנדרש הוא לשים את הטלפון בכיס וללכת מספר צעדים. התוצאות מיידיות, הניטור רציף ופסיבי ומעל הכל - המוצר מאפשר למדוד מטופלים בסביבתם הטבעית, ולנתח לראשונה מגמות, למשל - כיצד המטופל הולך שונה בבוקר לעומת הערב, ברמות כאב שונות, או כיצד נראה שיפור לאחר ניתוח.

התוצאות המתקבלות על ידי OneStep תואמות את ה-gold-standard המקובל בעולם, וכוללות 40 מדדים שונים, כמו אורך צעד ימין אל מול שמאל, זמן השהייה על כל אחת מהרגליים, טווחי תנועה במפרקים השונים ועוד.

הפלטפורמה של OneStep מנגישה למטופלים לא רק מדידה, אלא גם את התובנות וההזדמנויות הקליניות. מטפל יכול לראות, למשל, מה הערכת סכנת הנפילה של כל מטופל ובמה נדרש להתמקד בתהליך הטיפול. כמו כן, ניתן למיין מטופלים לפי הצורך בטיפול נוסף, ואף לייצר תיעוד (Documentation) מלא של מצב המטופל באופן אוטומטי, דבר שחוסך זמן עבודה רב.

החברה הוקמה בסוף שנת 2019 על ידי תומר שוסמן, מנכ"ל, יובל נווה, מדען ראשי, שחר דוידסון, מנהל טכנולוגיות, ועמיר מילוא, יו"ר החברה. תומר, יובל ושחר, חברים טובים ובוגרי תוכנית תלפיות, הבינו היטב את הכוח של הסמארטפון ככלי לניטור רציף, ורצו להשתמש בטכנולוגיה כדי לעזור לאנשים לשפר את מצבם הבריאותי. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בתל אביב והשאר בארה"ב. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת הפעילות המסחרית של החברה, לצד האצת פיתוח המוצר.

"השתלבות בארגון עם עשייה משמעותית"

ענבר נדב, VP People ב-OneStep: "אנחנו מנהלים תהליכי גיוס קצרים, שקופים עם הבנה עמוקה שהבחינה של המועמד/ת והחברה היא הדדית. מאחר ואנחנו חברה בתחום הבריאות, יש אצלנו עובדים רבים שחיפשו ובחרו באופן אקטיבי להשתלב בארגון עם עשיה משמעותית. זה מייצר אוסף של אנשים נהדרים, שמחוברים למוצר ולתרומה שלו."

תומר שוסמן, מייסד משותף ומנכ"ל OneStep: "תנועה היא חיים, והבנה של תנועה היא כלי לשיפור מהותי באיכות החיים. החזון שלנו הוא שמדידת הליכה תהיה דבר יומיומי, כמו לעלות על המשקל בבוקר. לצד זאת, אנחנו מגלים שהערך הקליני של מדידת תנועה וכמות התובנות שאפשר להסיק ממנה משמעותיים בערך כמו בדיקת דם. התחלנו בעולם השיקום, שם אנחנו עוזרים למטופלים להשיג שיקום מהיר יותר ב-45%, ולהוריד את כמות הנפילות באוכלוסיה המבוגרת ב-20%, לצד יצירה של רווח יפה וחיסכון בזמן למכוני הטיפול. אבל, בסופו של דבר אנחנו מעריכים ש-1 מכל 4 אנשים צריך למדוד את ההליכה שלו באופן רציף. אנחנו בונים היום את מסד הנתונים היחיד מסוגו בעולם, ניטור רציף של הליכה אל מול רמת כאב ותוצאות קליניות, ואנחנו נדהמים לגלות קשרים שלא ידענו שקיימים. אחד מבתי החולים המובילים בחקר הסרטן משתמש ב-OneStep כדי למנן את הטיפול הכימותרפי למשל. וזאת רק ההתחלה."

שירה אטינג, שותפה ב-Vintage Investment Partners: "טכנולוגית ניתוח ההליכה של OneStep מהווה שינוי מהותי במערכת הבריאות, ומשתלבת באופן מושלם עם המחויבות של קרן וינטג' להשקיע בחדשנות שמובילה לשיפור בטיפול הרפואי. תחת ההנהגה והחזון של תומר, OneStep תתרחב לתחומים חדשים כמו נוירולוגיה וליישומים ולקוחות חדשים, ותסייע להנגיש את ההליכה כאחד מהמדדים החיוניים החשובים ביותר לבריאות האדם."

שרית פירון, שותפה מנהלת ב- Team8 "הטכנולוגיה של OneStep משנת-מציאות עם תוצאות קליניות מרשימות ואסטרטגיה ברורה כדי לממש חזון עצום - להפוך את ההליכה למדד חיוני הניתן לניטור בקלות, קריטי למגוון מצבים רפואיים. Team8 נרגשת לתמוך בצוות החברה בהמשך הדרך וליישם את הישגי השלב המוקדם בטיפול שיקומי במקרי שימוש רבים נוספים, לשפר את איכות הטיפול במטופלים, לייעל את הפעילות של ספקי הבריאות ולהביא להשפעה רחבה בשוק הבריאות."

פרוט על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully