וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקנתה שני מותגים ישראליים, טרמינל איקס ממשיכה במסע הרכישות

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 10:49

טרמינל איקס חתמה על מסמך הבנות: צפויה לשלם 8 מיליון שקל עבור 51% מחברת עדה לזורגן, מותג איפור וטיפוח ישראלי

נבחרת פוקס. צילומי חורף 2023 (ריאיון: עידן זקן)/מעריב

טרמינל איקס ממשיכה במסע הרכישות: אחרי שרכשה את מותגי האופנה הישראליים סיסטארז וסטרונגפול, החברה דיווחה הבוקר לבורסה כי חתמה על מזכר הבנות לרכישת מותג האיפור והטיפוח עדה לזורגן. טרמינל איקס, מקבוצתפוקס בבעלות הראל ויזל, תשלם סכום של כ-8 מיליון שקל לצד סכום של 1.5 מיליון שקל בזמן פרסום, ותמורה עתידית נוספת המותנית בתוצאות של שנת 2024.


חברת האיפור עדה לזורגן הוקמה על ידי הזוג עדה לזורגן, מאפרת אופנה, ורמי ליפשטט. המותג מציע קו מוצרים שפיתחה החברה, בייצור כחול-לבן. ליין המוצרים נמכר באמצעות אתרי סחר מקוונים ובבתי ספר לאיפור ובפרפומריות. בנם של בני הזוג עדה לזורגן ורמי ליפשטט, גיא ליפשטט, המשמש מנכ"ל החברה, ימשיך לכהן בתפקידו.

רכישה זו מצטרפת לקניית המותג סטרונגפול ביולי האחרון, מותג שנוסד ב-2020 ומציע בגדי ספורט לנשים. מהחברה נמסר אז כי מדובר ב"אחד המותגים המובילים בישראל לבגדי אקטיב, עם שיעורי צמיחה ורווחיות גבוהים".

לפני כשנתיים רכשה פוקס את חברת סיסטארז הישראלית המציעה ביגוד לנשים, ומפיצה את מוצריה באמצעות אתר סחר.

מימין- גיא ליפשטט, עדה לזורגן ורמי ליפשטט. אלכס גבלב,
מימין- גיא ליפשטט, עדה לזורגן ורמי ליפשטט/אלכס גבלב

ניר הורוביץ, מנכ"ל חברת TERMINAL X, אמר כי "אנו גאים לדווח על חתימת מזכר הבנות עם חברת עדה לזורגן. זיהינו בחברה פוטנציאל צמיחה משמעותי בשנים האחרונות, ובשילוב התשתיות המתקדמות של TERMINAL X, צופים לפתח את המותג ולמקסם את מלוא הפוטנציאל. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של TERMINAL X, אנחנו ממשיכים לבחון רכישת חברות איקומרס עם נתוני רווחיות גבוהים, כפי שעשינו עם סיסטארז וסטרונגפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully