וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים ברשת המלונות אסטרל

27.10.2024 / 11:13

אווה דומנין מונתה למנהלת תשואה רשתית; דניאל חן תהיה מנהלת הדיגיטל

אווה דומנין. יחצ,
אווה דומנין/יחצ

רשת מלונות אסטרל מכריזה על שני מינויים חדשים בחברה. הראשון הוא של אווה דומנין לתפקיד מנהלת תשואה רשתית.

דומנין, בעלת תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, וכן שני תארים שניים בתחומי הניהול התעשייתי והחשבונאות, שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אינטגרציה ופיתוח עסקי בתהליכי אסטרטגיה בקבוצת מנורה מבטחים. במהלך הקריירה שלה, הובילה את מיקסום הפעילות העסקית במגוון תחומים פיננסיים ועסקיים, תוך פיתוח ויישום תשתיות אנליטיות מורכבות.

בתפקידה החדש, תהיה דומנין אחראית על ניהול ותכנון אסטרטגי לתשואות במלונות הרשת, תוך שימוש בכלים אנליטיים מתקדמים לשיפור תהליכי עבודה והגדלת הרווחיות.

בני זרח, מנכ"ל רשת מלונות אסטרל, בירך על המינוי: "אווה מביאה איתה ידע וניסיון רב שיתרום רבות למימוש היעדים האסטרטגיים של הרשת. אין לי ספק כי יכולותיה הגבוהות יעזרו להוביל את הרשת לשיאים חדשים."

דניאל חן. יחצ,
דניאל חן/יחצ

מינוי נוסף הוא של דניאל חן לתפקיד מנהלת הדיגיטל של רשת אסטרל. דניאל החלה את דרכה בניהול רשתות חברתיות ובניית אסטרטגיות שיווק דיגיטליות למותגים שונים. בהמשך דרכה שימשה כמנהלת הדיגיטל והקהילות במחלקת החינוך של עיריית תל אביב-יפו והובילה קמפיינים ופרויקטים דיגיטליים עבור קהילות מגוונות, כולל קידום נשים, צוותי חינוך והקהילה הלהט"בית. במקביל, דניאל הרצתה במגוון מוסדות אקדמיים וגופים שונים בתחומי ניהול קהילות ושיווק דיגיטלי.

בתפקידה האחרון, עבדה דניאל ב-Meta בישראל (פייסבוק לשעבר) בתפקיד ניהולי שבו עסקה בשיתופי פעולה עם יוצרי תוכן ומנהלי קהילות, ייזום אירועים והפקות והעברת ידע מקצועי. בתפקידה החדש תהיה אחראית על ניהול מערך הדיגיטל של הרשת, פיתוח אסטרטגיות תוכן ושיווק דיגיטלי והובלת פרויקטים להגדלת הנוכחות המקוונת של הרשת.

ליאור ברנמן, סמנכ"לית השיווק של רשת מלונות אסטרל, בירכה על המינוי: "דניאל מביאה עימה ידע וניסיון רחב בתחום השיווק הדיגיטלי וניהול קהילות, שיתרמו להצלחת מלונות אסטרל ולקידום חוויית הלקוחות שלנו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully