וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המלחמה: דחייה בפתיחת מתחם הענק של ביג בגלילות

28.10.2024 / 9:19

במכתב שנשלח לשוכרים, הודיע המנכ"ל חי גאליס כי פתיחת המתחם הענק שהושקעו בו שני מיליארד שקל תידחה לשנה הבאה: "מצב הרוח במדינה שנמצאת במלחמה ארוכה פחות מתאים לחגיגות"; עוד ציין גאליס קשיי לוגיסטיקה ומחסור בפועלים שמעכבים השלמת המתחם והחנויות

רון שחר בקמפיין למרכזי ביג - קניות אופליין בחנויות/מרכזי BIG

עיכוב נוסף בפתיחת מתחם ביג פאשן גלילות בעקבות המלחמה: מנכ"ל ביג מרכזי קניות חי גאליס הודיע אמש (ראשון) לשוכרים כי ההשקה הצפויה של מתחם הקניות, שבו הושקעו יותר משני מיליארד שקלים והיה אמור להיפתח בחודש הבא, תידחה לשנה הבאה ותתקיים ב-27 בפברואר 2025.

פתיחת המתחם נדחית בין היתר בגלל אי-מתן אישורים מהגורמים המוסמכים למותגים בינלאומיים כמו קבוצת זארה, מותגי פקטורי 54, גראנד קפה-טורקיז, מיטבר ואחרים. במכתב ששלח גאליס יחד עם צוות ההקמה של המתחם בגלילות לשוכרים, נכתב כי מדובר "בהחלטה מורכבת ולא פשוטה, אולם מתבקשת לפי הנסיבות".

כאמור לא מדובר בעיכוב הראשון של המתחם המסחרי הענק, המכיל שטח פתוח בן יותר מ-40 אלף מ"ר, שיכלול חנויות גדולות של מותגים בינלאומיים וישראלים בהם בין היתר סניפים של "אלו יוגה", "לולולמון" ועוד שורת מותגים מובילים. מדובר באחד המרכזים המסחריים הגדולים שנבנו בשנים האחרונות, והוא צפוי להוות מוקד משיכה לישראלים רבים, בין היתר בשל העובדה שהוא אמור לפעול גם ביום שבת.

ביג יהוד. יחצ,
מרכזי קניות ביג. "לא היתה שנה כל כך קשה במדינת ישראל מעולם"/יחצ

"כפי שראיתם בעצמכם בשטח, לא בנינו פה עוד מרכז, בנינו את ה-מתחם המסחרי הכי מרשים שקם במדינת ישראל ומכוון הכי גבוה שאפשר - תוך שנתיים שלוש לכבוש את הבכורה ולהיות המתחם המסחרי הכי חזק בישראל", כתב גאליס לשוכרים, והוסיף כי "השנה שכולנו עוברים פה בישראל הינה מאתגרת במיוחד, בכל פרמטר. לא היתה שנה כל כך קשה במדינת ישראל מעולם, למצב הזה יש השלכות רבות, אולם במקרה שלנו, אם נרשה לעצמנו לרגע אחד להתרכז בביזנס שלנו, יש פה השפעות מקצועיות שמקשות על ביצוע המשימה שלנו בשלמותה".

עוד צויין כי "בחודשים האחרונים עבדנו במשותף בלחץ מאד גדול על מנת להביא את המתחם למוכנות גבוהה בתאריך הפתיחה המיועד, יום חמישי ה-21 בנובמבר. צוות ענק, כח המחץ של מנהלי ביג מכל הארץ, עזר לכל אחת ואחד מכם, יום יום ונתן את המקסימום, תוך הפעלת לחץ כבד, על מנת להביא את כולם למוכנות ולייצר את הפתיחה המרשימה ביותר שהיתה אי-פעם למתחם מסחרי במדינת ישראל. בימים הקרובים אנו צפויים לקבל טופס 4 למרחב המסחרי-ציבורי, וכ-60 חנויות כבר קיבלו אישור בודק חשמל ועוד כ-70 צפויות לקבל בשבועיים הקרובים".

גאליס הוסיף וציין כי "מצב הרוח במדינה שנמצאת במלחמה ארוכה, פחות מתאים לחגיגות של פתיחה מוטרפת כפי שאנו מכינים, החזית הצפונית של המלחמה שהעצימה בחודשים האחרונים והחריפה את הקשיים בהתארגנות לפתיחה, בעיות הלוגיסטיקה בשל הפחתה דרמטית בטיסות ובעיות השינוע הימי מביאים לעיכובים משמעותיים בהגעת הסחורות והריהוט לחנויות, המחסור היומיומי בפועלי הבניין שמקשה על כולם, כל אלו ועוד מעכבים השלמת בינוי של החנויות והגעה של כלל השוכרים למוכנות מושלמת לפתיחת המתחם בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully