וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק אביב מונה למנכ"ל ארגון יד לבנים הארצי

28.10.2024 / 12:17

הארגון פועל למען המשפחות השכולות ולהנצחת חללי מערכות ישראל, ופעילותו משמעותית לאורך כל השנים ובמיוחד בעת הזו, בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל

מושיק אביב. יחצ,
מושיק אביב/יחצ

ארגון יד לבנים הארצי הודיע על מינויו של מושיק אביב לתפקיד מנכ"ל. הארגון פועל למען המשפחות השכולות ולהנצחת חללי מערכות ישראל ופעילותו מרכזית ומשמעותית לאורך כל השנים, ובמיוחד בעת הזו, בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל. מתחילת אירועי ה-7 לאוקטובר 2023 ופרוץ מלחמת חרבות ברזל, נוספו למשפחת השכול מעל 900 משפחות. המשפחות החדשות שהצטרפו מחייבות את הארגון להתמודד עם אתגרים עצומים ולחזק את התמיכה הקהילתית המוענקת לכל משפחה.

אביב מביא עמו ניסיון ניהולי רב-שנים בתפקידים ציבוריים בתחום החינוך והתרבות בצה"ל כראש מערך הטקסים וראש מערך ההסברה הלאומי. אביב יוביל את יד לבנים לעידן חדש של מחויבות והתחדשות למען המשפחות השכולות.

יושב ראש הארגון אלי בן שם מסר: "מושיק אביב מצטרף אלינו ברגע מכריע בתולדות הארגון ומדינת ישראל, והוא מביא עמו לא רק ניסיון ומקצועיות, אלא גם לב רחב, ממלכתיות ושליחות אמיתית למען המשפחות היקרות לנו מכל. יחד נמשיך לפעול למען המשפחות, נמשיך ליצור קהילה מחבקת ומחזקת שעומדת לצידן ברגעים הקשים וממשיכה להנציח בכבוד את זכר הנופלים."

ארגון יד לבנים נוסד בשנת 1949, מיד לאחר מלחמת העצמאות. הוא הארגון היציג הבלעדי הפועל להנצחת חללי מערכות ישראל והנחלת מורשת ולטיפול במשפחות השכולות.הארגון מסייע למשפחות להקים מורשת חיה לכבודם. מעניקים סיוע, הכוונה וייעוץ למשפחות מכל מגזרי החברה הישראלית, ויוצרים קהילה מחבקת ותומכת בכל שלב בחייהם.הארגון מונה כ-13,000 חברים, 64 סניפים ו- 7 מחוזות בפריסה ארצית. חברי הארגון מונים מתנדבים שהם הורים ואחים שכולים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully