וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה הולכת על קיצוץ רוחבי: "מצפים מהשרים להבין את גודל השעה"

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 13:08

פרסום ראשון: ראש הממשלה גיבה בישיבת הממשלה את עמדתו של סמוטריץ' לפיה יש לבצע קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה, על אף שמדובר בפגיעה רוחבית בשירות לציבור; הממשלה מתעתדת לאשר את התקציב כבר השבוע, על אף שעוד לא החלו הדיונים מול המשרדים השונים

סמוטריץ' בהקפות שניות בשדרות: "תבטיחו לי ששנה הבאה כולנו יחד בגוש קטיף"/ללא קרדיט

תקציב המדינה יכלול קיצוץ רוחבי במשרדים בנוסף לצעדי קיצוצים אחרים שעוד לא נקבעו באופן סופי. ‏ראש הממשלה נתן בישיבת הממשלה גיבוי לתוכנית ההתכנסות של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שתכלול גם את צמצום הוצאות הממשלה באמצעות קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה, כצעד משלים לצעדים האחרים שהוצעו בהצעת התקציב שביניהם קיצוצים בהטבות שונות, הקפאת עדכון קצבאות ועוד ועוד.

שרי הממשלה קיבלו את הנחיית הראש הממשלה, ויחלו בקרוב מאוד דיונים על גובה הקיצוץ. נכון לכרגע, התקציב יובא לאישור הממשלה ביום חמישי הקרוב כמתוכנן, זאת למרות שהישיבות רק מתחילות בימים אלה ושום דבר לא נקבע עם המשרדים בנוגע לקיצוצים הגדולים שיהיה צריך לעשות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' בהצבעה על תקציב המדינה בכנסת
7 בפברואר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"תקציב המדינה חייב לעבור במועדו"/פלאש 90, יונתן זינדל

בהודעה שהוציא משרד ראש הממשלה הובהר כי מועד היעד של חמישי תקף: "במהלך ישיבת הממשלה הבהירו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ כי תקציב המדינה חייב לעבור במועדו, בהתאם לעקרונות התקציב שכבר סוכמו", נמסר.

עוד נמסר כי "ראש הממשלה ביקש מהשרים להתכנס למשא-ומתן מול משרד האוצר לקראת הדיון ביום חמישי הקרוב. שר האוצר ציין כי מדובר בתקציב מאתגר בתקופת מלחמה וכי נדרשת אחריות פיסקלית מכלל השרים על מנת לאפשר למשק לפרוץ בחזרה למסלול של צמיחה בסיום המלחמה.ראש הממשלה ושר האוצר אמרו לשרים כי הם מצפים להבין את גודל השעה ולהירתם לעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully