וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד של חברת הליסינג אלבר נעצר בחשד להונאה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים

אמיר הלמר

1.4.2003 / 17:28

שני חשודים נוספים שנעצרו בפרשה הינם סוחר מכוניות שעבד עם החברה ובעל מכון לבדיקת כלי רכב



מפלג ההונאה של משטרת תל אביב עצרה היום שלושה החשודים בהונאת חברת הליסינג אלבר בעשרות מיליוני שקלים. בין החשודים גם עובד מחלקה בחברה. שני החשודים הנוספים הינם סוחר מכוניות שעבד עם החברה ובעל מכון לבדיקת כלי רכב.



מעצרם של השלושה בוצע בתום חקירה שנפתחה בעקבות תלונה שהגישה אלבר למשטרה. עפ"י החשדות נשלחו רכבי החברה, שהוחזרו אליה לאחר תום תקופת הליסינג, למכון שבבעלות אחד החשודים כדי לקבוע את ערך הרכב והאם יש למוכרו כרכב "תקין" או "פגום" כאשר רכבים המוגדרים כפגומים נמכרים בהנחה של 30% ממחירו של רכב "תקין".



עפ"י החשד השלושה היו מזייפים את טופסי הבדיקה כך שגם רכבים תקינים הוכרזו כפגומים. רכבים אלו נמכרו לסוחרי רכב בהנחה של 30% ואלו היו מוכרים את הרכבים במחיר מחירון מלא לצרכן הפרטי. בתמורה, עפ"י החשד, התחלקו השותפים להונאה. מחר יובאו העצורים בהם עובד החברה להארכת מעצרם בבית המשפט.



מחברת אלבר נמסר בתגובה כי החברה, שהינה חברה פרטית אשר עברה לאחרונה שינוי בעלות ויש לה הנהלה חדשה, גילתה לאחרונה במסגרת לימוד העסק ליקויים אשר גובלים לכאורה בפלילים. החברה שכרה משרד חקירות פרטי בפיקוח רו"ח לצורך בדיקת החשדות ולאחר מכן העבירה הטיפול למשטרה. הנהלת החברה מוסיפה כי הנהלה נקטה בכל האמצעים האפשריים כדי שהחקירה לא תפגע בהתנהלות החברה או בלקוחותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully