וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי.די.אי תספק מתקני התפלת מים ב-8 מיליון דולר לתחנות כוח בספרד, בצ'ילה ובמקסיקו

ניצן כהן

2.4.2003 / 12:13

מתקני ההתפלה יסופקו ביולי; איי.די.אי, הנמצאת בשליטת כי"ל ודלק, מחזיקה במחצית מהון המניות של VID שזכתה במכרז להתפלת מי ים באשקלון



איי.די.אי טכנולוגיות (לשעבר הנדסת התפלה) תספק מתקני התפלה לתחנות כוח בספרד, בצ'ילה ובמקסיקו בהיקף כספי של 8 מיליון דולר.



מנתוני החברה עולה כי בסך הכל היא תספק 6 מתקני התפלה לתחנות כוח של חברת החשמל הספרדית, ENDESA, לתחנת הכוח טירחנה שבאיים הקנריים ולתחנת הכוח גרנדייה שנמצאת באי טנריף. באמריקה הלטינית תספק החברה מתקנים לחברת החשמל המקסיקנית- CFE ולחברת החשמל הצ'יליאנית, ELECTRO ANDINA.



עוד נמסר מהחברה כי מתקני ההתפלה נמצאים בשלבי ייצור ויסופקו ביולי הקרוב כך שהחברות יוכלו להפעילן כבר באוקטובר. עם השלמת העסקה, יסתכמו מספר המערכות של איי.די.אי שנמצאות בשימוש באיים הקנרים ב-60.



בנוסף, איי.די.אי מעמיקה בתקופה האחרונה את חדירתה לשווקים ביבשת אמריקה. בפברואר האחרון קיבלה החברה הזמנה לאיסוף וטיפול במי שפכים בוונצואלה בהיקף של 4 מיליון דולר.



חברת איי.די.אי נמצאת בשליטת חברת כי"ל ודלק. החברה מחזיקה במחצית מהון המניות של חברת VID שזכתה במכרז להקמה והפעלה של מתקן להתפלת מי ים באשקלון. המתקן שיוקם באשקלון אמור להתפיל 100 מיליון מ"ק בשנה כשהמדינה התחייבה לרכוש את המים בשיטת Take Or Pay.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully