וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בתגובה לדו"ח גרונאו: "המסר של הדו"ח - ההתייעלות אינה משתלמת"

ערן גבאי

2.4.2003 / 14:29

"הוועדה הופכת את תהליך ההתייעלות לפעולה ספק כלכלית מבחינת בזק - ההמלצות מרחיקות לכת בקיצוניותן"; בזק ממשיכה ללמוד את הדו"ח לקביעת התעריפים

חברת בזק ממשיכה ללמוד את דו"ח גרונאו לקביעת תעריפי החברה. עם זאת, בהודעה מטעם החברה נמסר היום כי בזק מביעה הערכה ליו"ר הוועדה, פרופ' ראובן גרונאו, על העבודה שנעשתה - אך חולקת על מסקנותיו.

מבזק נמסר שצפויה הרעה מהותית בתוצאות החברה, אם וכאשר יאומצו וייושמו ההמלצות הכלולות בדו"ח גרונאו. אלה אמורות להיות מיושמות מחודש יוני השנה.

"המסר העולה מן הדו"ח לבזק ולגופים מפוקחים אחרים במשק הוא 'ההתייעלות אינה משתלמת', ולכן אל תתייעלו משום שהרגולטור לא ייתן לכם ליהנות - ולו חלקית, מפירות ההתייעלות. יתר על כן, הוועדה מכירה בירידה בהוצאות כתוצאה מההתייעלות - אבל אינה מכירה בעלויות הפרישה הכבדות שנלוו לכך, ובעצם הופכת את כל תהליך ההתייעלות לפעולה ספק כלכלית מבחינת בזק".

"למען הדיוק העובדתי, בזק התייעלה בכ-3,000 עובדים בשנים האחרונות - בתהליך מודרג ומושכל תוך תיאום והבנות עם נציגות העובדים. זהו מהלך שאין לו תקדים במגזר הציבורי בישראל, ושהממשלה מנסה להוביל דומה לו עתה".

"ראוי להזכיר שהוועדה עצמה קובעת ש'תעריפי בזק הם מהנמוכים בעולם המערבי', ובכך אימצה את עמדת בזק שהוכיחה זאת בטבלאות ובנתונים. לאור זאת, ההמלצות של הוועדה נראות כמרחיקות לכת בקיצוניותן", נאמר בהודעת בזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully