וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיקים מתכנסים מחר לישיבת חירום בנושא חובות ערוץ 10

רוני קורן-דינר

2.4.2003 / 16:33

פנו לעוה"ד דוד תדמור ורון גזית בבקשה שייצגו אותם במאבק משפטי; הערוץ חייב עשרות מיליוני שקלים לאולפנים ולמשרדי הפקה



מחר בשעה 16:00 יתכנסו לישיבה דחופה כל המפיקים החיצוניים שעבדו עם ערוץ 10 במשרדי חברת מטר פלוס, לדון בדרכי הפעולה להשבת חובות ערוץ 10. ל-TheMarker נודע כי המפיקים כבר פנו לעוה"ד דוד תדמור ורון גזית בבקשה שייצגו אותם במאבק המשפטי, אם וכאשר יזדקקו לו. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, הערוץ החל היום בפיטורי 10%-20% מתוך 250 עובדיו, והוא צפוי להגדיל את היקף הפיטורים בימים הקרובים.



ערוץ 10 חייב עשרות מיליוני שקלים למפיקים חיצוניים ולאולפנים. כך למשל חייב הערוץ כ-8.5 מיליון שקל לאולפני JCS, ועוד כ-30 מיליון שקל במצטבר לאולפני מימד ולחברות ההפקה "שי נשר" (המפיקה את "זה הזמן" עם עמנואל רוזן), "ענני תקשורת" (הבוקר של אודטה, מרב מיכאלי, אבק כוכבים ואקזיט) "מטר פלוס" (שי ודרור), גשם תקשורת ("רמי ורד"), רפאל הפקות ("שיחה אישית עם רפי רשף"), אריק הניג ("שרה'לה לכולם") ואחרות.



כמו כן, בסוף השבוע שעבר פנתה לערוץ חברת הניהול של מכבי ת"א בכדורסל, שערוץ 10 משדר את משחקיה, והתריעה בפניו על חוב של כמה מאות אלפי דולרים. הרשות השנייה כבר הודיעה כי תפעל לחילוט ערבויות הערוץ על מנת לשלם לספקים ולמפיקים, אך ככל הנראה, אלה לא יספיקו כדי לכסות את כל החובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully