וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבד ה-NP-1 של איזיצי'פ ישולב בפלטפורמות של מכון המחקר הקוריאני ETRI

שירלי יום-טוב

2.4.2003 / 16:31

מנכ"ל איזיצ'יפ: "לא נראה הכנסות מההסכם כבר בחודש הבא אבל יש בו פוטנציאל להגיע ללקוחות משמעותיים"; ETRI מנוהל על ידי קונסורציום של חברות, ביניהן סמסונג ו-LG



איזיצ'יפ, החברה הבת של לנאופטיקס הנסחרת בת"א ובנאסד"ק לפי שווי שוק של 33 מיליון דולר, הודיעה היום כי ETRI - מכון מחקר ופיתוח בקוריאה העוסק בתחום התקשורת, בחר לשלב את מעבד ה-NP-1 של איזי'ציפ בפלטפורמות המפותחות על ידו. ETRI הוקם ב-1976, והוא גוף הממומן ברובו על ידי ממשלת קוריאה - אך מנוהל על ידי קונסורציום של חברות מסחריות גדולות כמו סמסונג ו-LG. אטרי (ETRI) יהיה מעין קבלן משנה של איזיצ'יפ שיציע את הפלטפורמות, בהן ישולב המעבד של איזיצ'יפ, ללקוחות הסופיים.



אלי פרוכטר, מנכ"ל איזיצ'יפ, אומר כי משמעות ההסכם עם ETRI טמונה בכך שכעת הטכנולוגיה של איזיצ'יפ תיחשף בפני לקוחות גדולים רבים נוספים, ביניהן כמובן חברות הענק המנהלות את גוף המחקר. "איזיצ'יפ אמנם לא תראה בחודש הבא הכנסות מההסכם הזה, ועל פניו ההודעה יכולה להתפרש כלא משמעותית - במיוחד מכיוון ש-ETRI הוא לא גוף מוכר, אך יש כאן פוטנציאל להגיע ללקוחות משמעותיים - ובקוריאה יש רבים כאלה".



פרוכטר מציין כי ETRI כבר ביצע את כל הבדיקות הנדרשות, וכי כעת הוא מתחיל לבנות סוגים שונים של פלטפורמות בהן משולב מעבד ה-NP-1. ההכנסות לאיזיצ'יפ לא יגיעו אם כן מ-ETRI, אלא מהלקוח הסופי שיבחר בפלטפורמה בה ישולב המעבד של איזיצ'יפ. פרוכטר אומר כי יש כבר מספר לקוחות ש-ETRI נמצא בשלב הפיתוח עבורם.



איזיצ'יפ רשמה עד כה מכירות ראשוניות בלבד, לחברות העושות שימוש במעבד ה-NP-1 בשלבי הפיתוח שלהן. איזיצי'פ מהווה כיום את כלל פעילותה של חברת לנאופטיקס. האחרונה רשמה ברבעון הרביעי הכנסות של 237 אלף דולר, לעומת 150 אלף דולר ברבעון השלישי. החברה ציינה בסיום הרבעון כי מוצריה של איזיצ'יפ יתרמו להכנסות מהותיות בהיקף של מיליוני דולרים, החל מהמחצית השנייה של 2003. בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של 830 אלף דולר ברבעון הרביעי, ו-6.7 מיליון דולר ב-2002 כולה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully