וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר X-Technologies הישראלית: גאידנט רוכשת חברת סטנטים נוספת

סן חוזה מרקיורי

2.4.2003 / 21:11

גאידנט תשלם 16 מיליון דולר תמורת סטארט אפ שייצר סטנטים המתמוססים לחלוטין בגוף החולה



בניסיון לשמור על הובלתה בעולם מחלות הלב, הודיעה חברת גאידנט על רכישת חברת סטארט אפ שמייצרת סטנטים שנספגים ומתמוססים לחלוטין בגוף החולה.



החברה הודיעה אתמול כי תשלם 16 מיליון דולר תמורת חברה, עדיין חסרת שם, שתהפוך לאחר הרכישה לאחת מהחברות הבנות של גאידנט. החברה תייצר סטנט קורונרי חדש - פחות או יותר בגודל של קפיץ בעט כדורי - שישמש לפתיחת עורקים כליליים בלב ושיתמוסס לחלוטין לאחר תקופה מסוימת בגופו של החולה.



השימוש במכשירים אלו התרחב בזמן האחרון ונועד למנוע ביצוע ניתוחי מעקפים והתקפי לב. את הסטנטים מכניסים לתוך העורקים הכליליים תוך שימוש בסיבים אופטיים שמושכים את הסטנט למיקומו המבוקש דרך העורקים.



את החברה החדשה מימנה קרן SyneCor, שמתמקדת בחברות למוצרים רפואיים. גאידנט שילמה 10 מיליון דולר תמורת 51% ממניות החברה. במידה ששאר תנאי העסקה המשוערים יתקיימו, תשלם החברה סכום נוסף של 9 מיליון דולר בתחילת 2004 על מנת לסגור את העסקה.



שוק הסטנטים מוערך כיום בכ-2 מיליארד דולר וצפוי לגדול לשיעור של 5 מיליארד דולר בתוך מספר שנים. בחודש שעבר הודיעה גאידנט על רכישת חברת X-Technologies הישראלית תמורת 140-200 מיליון דולר. כמו כן שילמה החברה 20 מיליון דולר תמורת טכנולוגיית הסטנטים המצופים של חברת Biosensors International.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully