וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל חזרה על תחזיותיה לצמיחה של 18% בהכנסות הרבעון הראשון

דפנה מאור

3.4.2003 / 9:46

הרווח למניה צפוי להיות 23 סנט, גידול של 35% לעומת הרבעון המקביל; במונחי יחידות צמחו המכירות ב-25% עד כה

יצרנית המחשבים Dell חזרה ואישרה אמש את תחזיותיה לצמיחה של 18% בהכנסות הרבעון הראשון. לדברי דל, הביקוש למחשבים מתוצרתה שומר על רמה גבוהה.

דל היתה אחת החברות הבודדות בתחום המחשבים והטכנולוגיה, שהצליחו לרשום צמיחה חיובית בהכנסות במהלך השנה החולפת. שיטת ייצור, הפצה ומכירות הייחודית לחברה שימרה את מקומה כאחת מהחברות האיכותיות ביותר בעולם הטכנולוגיה.

מתחרתה של דל, גייטוויי, פירסמה ב-17 במארס אזהרת רווח לרבעון הראשון. בכוונת החברה לקצץ 17% מכוח העבודה שלה, בניסיון לשפר את הרווחיות. הרבעון הראשון צפוי להיות התשיעי ברציפות בו רושמת גייטוויי הפסד.

HP וקומפאק, מתחרותיה של דל, בחרו באופציה של מיזוג בשנה שעברה - כדי להתגבר על התחרות הקשה בשוק המחשבים האישיים. החברה הממוזגת, הפועלת תחת השם HP, החלה לפתח תחומי פעילות אחרים -כמו שרתים מתקדמים ושירותי ייעוץ, במטרה לפצות על הנסיגה בתחום ה-PC.

דל צופה לרשום רווח של 23 סנט למניה ברבעון המסתיים באפריל, על הכנסות של 9.5 מיליארד דולר. ברבעון המקביל רשמה רווח של 17 סנט על הכנסות של 8.07 מיליארד דולר. במהלך הרבעון נרשם גידול של יותר מ-25% במכירות במונחי יחידות, ציינה החברה בהודעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully