וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם נוסף בפרשת המעילה בבנק למסחר: מאיר חסון מואשם בגניבת 31 מיליון שקל

צבי הראל

3.4.2003 / 10:30

לדברי התביעה, לנאשם, פעיל בשוק האפור, היו שני מקורות הכנסה,בתקופה בה התרחשו האירועים המוזכרים בכתב האישום: עמלה מניכוי צ'קים וריבית ממתן הלוואות



לפרשת התמוטטות הבנק למסחר הצטרף אתמול נאשם נוסף - מאיר חסון, בן 45 מראשון לציון המואשם בבית המשפט המחוזי בתל אביב כי גנב יחד עם אתי אלון, אחיה עופר מקסימוב והאב אביגדור מקסימוב, 31 מיליון שקל מכספי הבנק; בנוסף לעבירות של גניבה, מרמה וזיוף מואשם חסון גם בעבירות של הלבנות הון.



לדברי התביעה, לנאשם, פעיל בשוק האפור, היו שני מקורות הכנסה ב-2000-'99, התקופה בה התרחשו האירועים המוזכרים בכתב האישום: עמלה מניכוי צ'קים וריבית ממתן הלוואות. לטענת התובעים, עורכי הדין יהונתן תדמור ושרון כהנא, הכספים שהתקבלו משני מקורות אלה הסתכמו ב-369 מיליון שקל; שיעור העמלה או הריבית שגבה הנאשם לחודש מניכיון הצ'קים או מהלוואות בריבית - היה 7.5%-2.5% ואף יותר. בין היתר נטען נגדו כי בדו"ח על הכנסותיו לשנת המס 99' הצהיר הנאשם על הכנסות בסך 401 אלף שקל והשמיט הכנסה בלתי ידועה העולה על הסכום שהוצהר בדו"ח. בשנת המס 2000 הצהיר על הכנסה של 382 אלף שקל והשמיט הכנסה בסכום בלתי ידוע. על כך מואשם חסון בעבירות של השמטת הכנסה, מסירת דו"חות תקופתיים כוזבים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully