וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזימוט טכנולוגיות קיבלה הזמנה לאספקת ציוד צבאי בהיקף כ-16 מיליון שקל

אלי דניאל

3.4.2003 / 12:59

הציוד אותו תספק החברה הבת ATS - מערכות לאיתור מטרות המשמשות להכוונת חימוש; האספקה תתבצע בשנתיים הקרובות; המזמין - משרד הביטחון הישראלי



חברת אזימוט טכנולוגיות , הנמצאת בשליטת שלמה ריזמן, מדווחת היום על קבלת הזמנה לאספקת ציוד צבאי למשרד הביטחון הישראלי, בהיקף של כ-16 מיליון שקל.



את הציוד - מערכות לאיתור מטרות המשמשות להכוונת חימוש מדויק, תספק החברה הבת איי.טי.אס (Advanced Technology Systems) הפועלת בארה"ב ונמצאת בבעלות מלאה של החברה. אספקת הציוד תתבצע במהלך השנתיים הקרובות. ההזמנה הנוכחית מהווה הזמנת המשך לחוזה בהיקף של 9 מיליון שקל, עליו חתמו החברה ומשהב"ט בינואר 2002.



מערכות האיתור אותן מייצרת ומשווקת אזימוט טכנולוגיות משמשות להכוונת חימוש מדויק וסטטיסטי, כמו גם ליישומים של הגנת גבולות. מוצרים אלה נמכרים בדרך כלל כמערכות שלמות למשתמשים סופיים, או כתת מערכות ליצרנים אחרים המשלבים אותן במערכת המסופקת למשתמש הסופי.



אזימוט טכנולוגיות סיימה את שנת 2002 עם הכנסות של כ-63.4 מיליון שקל - עלייה של כ-46% בהשוואה להכנסות שנת 2001. בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-3.1 מיליון שקל, שיפור ניכר בהשוואה להפסד של כ-14.8 מיליון שקל שהושג בשנה הקודמת.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully