וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל אבקסיס בקמפיין לקרייזי ליין

כתב וואלה! עסקים

3.4.2003 / 14:46

הקמפיין באמצעות ליניאל DDB ובהיקף של מיליון דולר יכלול: סרטון טלוויזיה אשר ישודר בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות צבע בעיתוני נשים וקטלוג אופנה

רשת האופנה "קרייזי ליין" יוצאת עם קמפיין פרסום לקולקציית קיץ 2003 בהיקף של מיליון דולר. הקמפיין באמצעות ליניאל DDB יכלול: סרטון טלוויזיה אשר ישודר בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות צבע בעיתוני נשים וקטלוג אופנה.

את קמפיין החדש מובילה, זו העונה השלישית ברציפות יעל אבקסיס. לצידה של אבקסיס צולמה לקטלוג האופנה הדוגמנית לאורה מנספילד, בת 24 מהוואי. הקטלוג הודפס ב-200 אלף עותקים והוא ישלח לחברות המועדון ויחולק ללקוחות בסניפי הרשת.

הבחירה באבוקסיס, שתככב בקמפיין "קרייזי ליין", גם בעונה הקרובה, נבעה מההצלחה הגדולה לה זכתה החברה בשנת 2002: גידול של 20% במכירות, לעומת השנה הקודמת. לדברי ערן לוין מנכ"ל השיווק של החברה "אין ספק כי לאבוקסיס יש חלק בהצלחת החברה, היא מעבירה נהדר את המסר של החברה: אופנה עכשווית ומעודכנת לנשים בגילאי 30 פלוס".

קרדיטים:
בימוי: נירית ירון, מנהל קריאטיב: דני זילברמן, סופרוייזר: ניר טננבואים, תקציבאית: שירי שפירא ארטדירקטור: קובי חיים, קופיריטר: אורי הורוביץ, מפיק משרד עופר חג'יוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully