וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג להנהלת לאומי: העובדים יקבלו מענק חד פעמי של משכורת חודשית ויוותרו על תוספת שכר של 5.8%

עינב בן יהודה

3.4.2003 / 10:23

בשנים קודמות קיבלו כ-10,000 עובדי הבנק תוספת שכר בנוסף לבונוס שמטרתו שיתופם ברווחים; במסגרת התייעלות נענו לאחרונה כ-500 עובדים לתוכנית פרישה מרצון



הנהלת בנק לאומי לא תעניק השנה לעובדיה תוספת שכר של 5.8%. בשנים קודמות קיבלו כ-10,000 עובדי הבנק תוספת שכר דיפרנציאלית בשיעור זהה במסגרת הסכמי העבודה בבנק.



השנה, כאמור, הוחלט בשיתוף עם ועד העובדים כי תוספת זו לא תינתן לעובדים, וזאת במסגרת נסיונות הבנק לצמצם הוצאותיו. במקביל, הוחלט כי עובדי הבנק יקבלו תוספת קידום חד פעמית בגובה משכורת חודשית בממוצע. את שנת 2002 סיים בנק לאומי, ללא אחזקות וחברות בנות, עם הפסד של 179 מיליון שקל, לעומת רווח של 403 מיליון שקל ב-2001.



בחודשים האחרונים נענו כ-500 עובדים לתוכנית פרישה מרצון שהפעילה ההנהלה.



עובדי המערכת הבנקאית נהנו, בשנים טובות יותר, הן מבונוסים שנתיים שמטרתם היתה שיתופם ברווחי הבנק, והן מתוספות שכר. השנה הוחלט בבנק הפועלים כי לא ינתן בונוס גורף, אך מאות עובדים מצטיינים תוגמלו. בבנק דיסקונט לא קיבלו העובדים בונוסים בשנים האחרונות, אך לאחרונה הודיעה הנהלת הבנק כי חתמה על הסכם תוספת שכר עם ועד הפקידים בבנק לשנים 2001-2002. במסגרת ההסכם, תשולם לכ-3,300 העובדים, המיוצגים על ידי ועד הפקידים, תוספת שכר סלקטיווית של 3.5% בממוצע. במקביל מנהלת ההנהלה מו"מ עם ועד המנהלים בנוגע לתוספת שכר עבורם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully