וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: באייר מובילה לעלייה של 1% בבורסת פרנקפורט

יהודה שויצר

4.4.2003 / 15:18

התקדמות כוחות הקואליציה לבגדאד מובילים לאופטימיות במדדים; STM יורדת ב-3% לאחר שדיווחה על הכנסות נמוכות מהצפוי; באייר עולה ב-4.4%



התקדמות כוחות הקואליציה לבגדאד וההישגים שרשמו הכוחות בקרב על שדה התעופה מובילים לאופטימיות בשוקי ההון באירופה שרושמים עליות. בפרנקפורט, מניות באייר עולות ומובילות את הדקס לעלייה של 1%. בפאריס ולונדון נרשם מסחר תנודתי עם נטייה לעליות.



ניצחון משפטי שני לחברת התרופות הגרמנית באייר בתביעה שהוגשה נגדה על ידי חולים שהשתמשו בבייקול, התרופה של באייר לטיפול בלחץ דם. באייר זכתה בתביעה שהגישה אישה בת כ-70 בבית משפט במיסיסיפי שטענה כי ניזוקה משימוש בתרופה. התביעה הנוכחית היא השנייה שהגיעה לדיון משפטי, מבין 8,400 תביעות שהוגשו נגד באייר בשל נזקים שהסבה בייקול. באייר עולה ב-4.4%.



יחד עם באייר מתחזקת מניית גלקסו סמיתקליין ב-1%; נוברטיס עולה ב-0.3%.



ST מיקרואלקטרוניקס, יצרנית השבבים הגדולה באירופה, יורדת ב-3% לאחר שדיווחה על הכנסות נמוכות מהצפוי ברבעון הראשון. החברה דיווחה על הכנסות של 1.618 מיליארד יורו ברבעון הראשון, לעומת תחזיות להכנסות בטווח של 1.62-1.628 מיליארד יורו אותם צפתה החברה. עם זאת, יש לציין, מכירות החברה היו גבוהות ב-19% ביחס למכירותיה ברבעון המקביל בשנה שעברה. החברה מסרה כי ירידה במכירי השבבים והתחזקות היורו פגעו בשורת הרווח שלה.



מניות חברת התוכנה SAP יורדות ב-0.7% לאחר שמתחרתה פיפל סופט פירסמה אזהרת רווח ואמרה כי המלחמה בעיראק תוביל לירידה בדרישה למוצריה.



בנק המשכנתאות הבריטי אבי נשונל עולה ב-2% לאחר שג'יי פי מורגן העלה המלצתו למניית החברה למשקל יתר.



חברת הביטוח ההולנדית UNG יורדת ב-1.6% לאחר שאמרה כי אינה צופה שום סימנים לשיפור בצמיחה הכלכלית.



בריטיש טלקום ספגה היום מהלומה מהרגולטור בבריטניה שמצא כי החברה צריכה להפחית את תעריפי הגלישה באינטרנט שהיא מספקת בשיעור של 17%. מניות החברה יורדות ב-1.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully