וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

D-HERB, מחממת נצרת של דוידי גילה, גייסה 600 אלף דולר

צורי דאר

6.4.2003 / 12:10

די-הרב עוסקת בפיתוח מוצר טבעי להפחתת רמת הגלוקוז בדם המיועד לחולי סוכרת; 85% מהסכום הושקעה על ידי המדינה במסגרת תוכנית החממות בתמ"ס



חברת הסטארט אפ די-הרב (D-HERB), הפועלת במסגרת חממת NGT בנצרת, גייסה 600 אלף דולר. חממת NGT מסרה כי 85% מהסכום הוזרם על ידי המדינה במסגרת תוכנית החממות במשרד התמ"ס, ויתרת ההשקעה תושקע על ידה. ההשקעה תועבר לחברה במהלך השנתיים הקרובות.



די-הרב, שהוקמה על ידי ד"ר סובחי סאוב, עוסקת בפיתוח מוצר טבעי להפחתת רמת הגלוקוז בדם המיועד לחולי סוכרת. מנכ"ל NGT, ד"ר שרון דביר, אמר כי המוצר של די-הרב מתבסס על תמציות צמחי מרפא וידע שנצבר במשך דורות במורשת הערבית הגלילית. "די-הרב הצליחה לאפיין ולבודד צמחים מסוימים בעלי אפקט היפוגליקמי אשר מסייע להפחית ולייצב רמת גלוקוז בדם. בנוסף הצליחה די-הרב בתהליך המיצוי מן הצמחים ותהליכים נוספים לפני מבחני המעבדה בבעלי חיים שיתקיימו בקרוב", אמר דביר.



עוד נמסר כי NGT העבירה לאישור המדען הראשי מיזם נוסף ומתכוונת להעביר בקרוב לאישור התמ"ס מיזם שלישי.



חממת NGT - New Generation Technologies הוקמה באמצע שנת 2002 ע"י קבוצה של 6 אנשי עסקים יהודים וערבים ישראלים, ביניהם יזם ההיי-טק דוידי גילה. החממה פועלת באמצעות זיכיון שנרכש מהמדינה כדי לעודד פעילות מו"פ בפריפריה, ומספקת ליזמים שירותי מעבדות, ניהול ושיווק, משרדים, ושירותי מנהלה מקיפים עבור פרוקיטים בתחומי ההיי-טק ומדעי החיים.



כ-85% מהסכום המושקע בחברות שבחממה מגיע מהמדען הראשי ללא התניה של תמלוגים או החזרי מענק. סכומים נוספים יושקעו ע"י המשקיעים המייסדים לפי הצורך. תנאי הסיוע הייחודיים של NGT כוללים שמירה על אחוז בעלות של לפחות 30% ליזם, (עד תקרה של 70%), מימוש חלקה של NGT בחברות הפרויקט בתוך שנתיים עד שש שנים, גיוס הון משלים ושילוב שותפים אסטרטגיים מכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully