וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכמן נענה לבקשת הנושים הבלתי מובטחים ודחה הגשת הסדר הנושים בתבל בשבועיים

ערן גבאי

6.4.2003 / 14:18

הוארך צו הקפאת ההליכים לתבל עד ה-16 ביוני; הסדר הנושים יאושר באופן עצמאי ובלתי תלוי במיזוג חברות הכבלים; הסכם השותפים בעסקת רכישת 35% מערוצי זהב הועבר לעיון הבנקים



נאמן חברת הכבלים תבל, צבי יוכמן, הגיש היום את הדו"ח מספר 6 שלו לבית המשפט המחוזי וביקש ארכה נוספת של חודשיים לצו הקפאת ההליכים לחברה. השופטת ורדה אלשייך אישרה פעם נוספת את הארכת צו הקפאת ההליכים עד ה-16 ביוני, החורגת בכ-5 חודשים מהתאריך הנקוב בחוק.



יוכמן התבסס בבקשתו על הסכמת הנושים להארכת הצו ועל העובדה שתבל פועלת בתוואי רווחיות תפעולית תזרימית של למעלה מ-10 מיליון שקל בחודש.



יוכמן מציין בדו"ח כי הוא גיבש הצעת הסדר פשרה בתבל ועמד להגיש אותה לבית המשפט המחוזי ולבקש את אישורו לכינוס אסיפות נושים ובעלי מניות לצורך אישור ההסדר, אך החליט, לבסוף, להיענות לבקשתם של נציגי הנושים הבלתי מובטחים בוועדת ההיגוי ולעכב את הגשת הבקשה בכשבועיים. יוכמן הסכים לאפשר סבב דיונים נוסף על ההצעה.



יוכמן מציין כי גיבש הסדר המשקף את המכנה המשותף הרחב ביותר של האינטרסים של הנושים השונים. ההצעה של יוכמן מאפשרת לאשר את ההסדר באופן עצמאי ובלתי תלוי במיזוג חברות הכבלים.



"ברור למרבית הנושים ששלב הדיונים מוצה, פחות או יותר, ויש צורך להתכנס להסדר שהוא כורח המציאות ולהעמידו להצבעה באסיפות הנושים", כתב יוכמן.



כמו כן, נוסח סופי של הסכם השותפים בעסקה בה רכשה תבל 35% מערוצי זהב סוכם בימים האחרונים והוא הועבר לעיונם של הבנקים. בימים הקרובים יבקש יוכמן את אישור בית המשפט לחתימה על הסכם השותפים האמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully