וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונס יקבל שכר של כ-6 מיליון שקל לשנת עבודה אחת כמנכ"ל

שלומי שפר

7.4.2003 / 7:22

ההסכם העבודה בין יונס לבנק הפועלים היה לשלוש שנים ולכן הוא יקבל שכר גם עבור השנתיים הנותרות; השנה הסתכם שכרו בכ-2.7 מיליון שקל, לפי דו"חות הבנק



מנכ"ל בנק הפועלים הפורש, אלי יונס, יקבל שכר של כ-6 מיליון שקל תמורת שנת עבודה אחת בתפקיד; יונס נכנס לתפקידו לפני כשנה, באפריל 2002. מכיוון שהסכם העבודה בינו לבין בנק הפועלים היה לשלוש שנים, הוא יקבל מהבנק שכר עבודה תמורת השנתיים הנותרות בחוזהו - גם אם יפרוש מיוזמתו.



עלות שכרו של יונס מוערכת ב-150-125 אלף שקל לחודש, כלומר שתמורת 24 חודשים יקבל מהבנק שכר שעלותו כ-3.5 מיליון שקל. השנה הסתכם שכרו בכ-2.7 מיליון שקל, שחלק ממנו כלל הפרשות לפיצויי פרישה.



בשלוש השנים שקדמו למינויו כמנכ"ל הפועלים, כיהן יונס כחבר ההנהלה של הבנק ומנהל הכספים הראשי. ההערכות הן כי עלות שכרו בתקופה זו היתה כמיליון שקל לשנה. לפני כן כיהן במשך חמש שנים כמנכ"ל בנק כללי (היום אינווסטק). כאשר הוחלפה הבעלות של בנק כללי ועברה מידי הברון רוטשילד לקבוצת אינווסטק הדרום אפריקאית, קיבל יונס מענק חד פעמי של 8.5 מיליון שקל מהברון רוטשילד. היתה זו שנתו האחרונה כמנכ"ל הבנק. לפיכך, בחמש השנים האחרונות מסתכמת עלות שכרו של יונס בכ-17.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully