וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד מילגרום מונה למנכ"ל החברה לביטוח אשראי מקבוצת הכשרת הישוב - הבססח

שלומי שפר

7.4.2003 / 8:05

מילגרום יחליף את עמי-אור קמיר, שיצטרף לדירקטוריון הבססח, ישמש בו סגן יו"ר וירכז פעילות ועדת האשראי של הדירקטוריון



דוד מילגרום, לשעבר הממונה על התקציבים במשרד האוצר, מונה בסוף השבוע שעבר למנכ"ל הבססח - החברה הישראלית לביטוח אשראי מקבוצת הכשרת הישוב . מילגרום (44) שייכנס לתפקידו ב-1 במאי 2003, שימש בעבר מנכ"ל גמול השקעות וסמנכ"ל כלכלה וכספים בחברת פלאפון תקשורת, וכיום משמש דירקטור בכמה חברות.



מילגרום, בעל תואר מוסמך במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, יחליף בתפקידו את עמי-אור קמיר. קמיר יצטרף לדירקטוריון הבססח, ישמש בו סגן יו"ר וירכז את פעילות ועדת האשראי של הדירקטוריון. קמיר שנמנה עם מייסדי החברה, ביקש לפרוש מניהולה השוטף עם הגיעו לגיל 70.



הבססח היא גוף חשוב באסטרטגיה העסקית של קבוצת הכשרת הישוב אחזקות ביטוח. הקבוצה מתכוונת להשקיע בפיתוח הבססח כדי לייצר פלטפורמות עסקיות מגוונות ולהעמידן לרשות המשק כחלק מתהליך הצמיחה הצפוי בו. החברה תפתח כלי עבודה ליצואנים, ליבואנים ולמסחר בשוק המקומי.



הבססח נוסדה ב-57' כחברה ממשלתית. ב-2002 הסתיים תהליך הפרטתה ומיזוגה עם חברת אשור הנמצאת אף היא בבעלות הכשרת הישוב. הבססח מעמידה למכירות באשראי בשוק המקומי וליצוא שירותי ביטוח אשראי מגוונים ומתקדמים וכן כלים ותוכניות המסייעות לקבלת מימון וערבויות לסוגיהן. היקף העסקות המבוטחות של הבססח הוא יותר מ-5 מיליארד דולר. יותר מ-500 חברות מהמובילות במשק הישראלי הן לקוחות של הבססח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully