וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב מאשר: נחתם מזכר הבנות למכירת הד ארצי לא.מ רויכמן

גולן פרידנפלד

7.4.2003 / 9:45

תמורת 5 מיליון שקל במזומן ומחיקת חובות בסך 30 מיליון שקל; בנוסף, ימומשו לטובת הד ארצי ערבויות בהיקף של 38 מיליון שקל

חברת מעריב אחזקות מאשרת היום את הפרסום ב-TheMarker ומדווחת לבורסה כי אתמול בשעות הצהריים חתמה על מסמך הבנות למכירת חברת הד ארצי לחברת א.מ רויכמן, כולל כל פעילות ההוצאה לאור של הספרים. במעריב ציינו כי מסמך ההבנות נחתם אתמול לאחר שהמו"מ הקודם עליו דיווחה החברה עם קבוצת קאול-בקר-קמינסקי הסתיים ללא תוצאות.

על פי מזכר ההבנות, תמכור מעריב אחזקות את כל מניותיה בחברת הד ארצי תמורת 5 מיליון שקל שישולמו לה בתוך שנה מיום השלמת העסקה, ומנגד תשעבד חברת א.מ רויכמן 51% ממניות הד ארצי למעריב. בנוסף, הסכימו הצדדים על הסכם פריסת חובות הד ארצי למעריב אחזקות באופן שבו חוב בהיקף של 5 מיליון שקל ייפרע במהלך 4 שנים שלאחר השלמת העסקה. יתרת החוב השוטף בסך של 6 מיליון שקל וחוב נוסף בהיקף של 22 מיליון שקל יימחקו.

בנוסף, יימחקו חובות של הד ארצי לחברת הכשרת הישוב בהיקף של 2.5 מיליון שקל. חוב נוסף בהיקף של 13 מיליון שקל להכשרת הישוב יוצמד למדד וייפרע ב-16 תשלומים רבעוניים שווים החל מינואר 2007, וערבויות שניתנו על ידי הכשרת הישוב ומעריב החזקות בהיקף של 38 מיליון שקל ימומשו.

מבחינת הד ארצי, השלמת העסקה הינה בבחינת חדשות מצוינות, שכן החברה סבלה ממשבר ניהולי ותפעולי כבד בשנה האחרונה בכלל ובחודשים האחרונים בפרט. הפסדי החברה ב-2002 הסתכמו ב-49.5 מיליון שקל, לעומת 40.8 מיליון שקל בשנת 2001. הגירעון בהון העצמי של החברה ממשיך לתפוח ועמד בסיום השנה על 43.6 מיליון שקל. בנוסף, לחברה תזרים שלילי מפעילות שוטפת בהיקף של 26.4 מיליון שקל

ההסכם המלא בין הצדדים ייחתם עד יום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully