וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמופארם תשקיע 2.5 מיליון דולר בהחדרת מוצרי טיפוח שיער תחת המותג "קרמה"

איילה צורף

7.4.2003 / 16:00

החברה מציבה יעד יומרני: 15% מהקטגוריה בתוך מספר חודשים; השחקניות הגדולות בתחום: פרוקטר אנג גמבל ויוניליוור



חברת קוסמופארם, מייצרת ומשווקת מוצרי הטואלטיקה "קרמה", "אורביטול", "בייבי כיף" ואל-סבון "כיף", נכנסת לתחום מוצרי טיפוח לשיער, על בסיס מתיחת המותג "קרמה".



בחברה, הנמצאת בבעלות סנו, מעדיפים להתעלם משחקניות ותיקות כגון פינוק, הוואי ולוריאל ויורים גבוה, היישר לשחקנית הגדולה - פרוקטר אנד גמבל. "נתמקד בתחרות עם מוצרי הפרימיום בתחום השמפו בישראל - הגדולים שבהם - פנטן והד אנד שולדרס של פרוקטר אנג גמבל", כך אומר יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם.



קטגוריית מוצרי הטיפוח לשיער היא אחת הגדולות והעתירות פרסום בכל הקשור למוצרי טואלטיקה. בקוסמופארם, שהשיקה באוקטובר 2001 את המותג קרמה בתחום תחליבי רחצה, בהשקעה של כ-800 אלף דולר בפרסום, מתכננים להשקיע סכום גדול מאד להחדרת המותג החדש: "לחודשיים הראשונים - חודשי ההחדרה, הקצנו תקציב של 2 מיליון דולר, במחירים ריאליים. בחצי שנה שלאחר
מכן, עד סוף 2003, נתחזק את המוצר בפרסום בחצי מיליון דולר נוספים", אומר לנדסברג. את הקמפיין מנהל משרד הפרסום צרפתי-שטרנשוס-זמיר Euro RSCG.



הסדרה החדשה לתחום טיפוח השיער כוללת 12 מוצרי שמפו, מרכך וקרם לחות ללא שטיפה - שיתמודד מול השחקנית הגדולה ביותר בשוק זה - נטורל פורמולה.



"בהשקות קרמה הקודמות התמודדנו עם מתחרים מבוססים מאוד בתחומם ובכל פעם הצלחנו לבדל את עצמנו ולהניע צרכנים להתנסות במוצרים החדשים", הוא אומר. לדבריו, היקף המכירות של מוצרי קרמה ב-2002 הסתכם בכ-6 מיליון שקל. לנדסברג מעריך, כי עד סוף 2003 יסתכמו מכירות מוצרי המותג בכ-22 מיליון שקל.

בקמפיין של קרמה, תחת הסיסמה "השיער שלך נראה סופר קרמה", תככב, זו הפעם השלישית, הדוגמנית/שחקנית האיטלקיה סברינה פאבריצ'י, שמזוהה עם המותג מיומו הראשון. לדבריו של לנדסברג, פאבריצ'י היא שחקנית מובילה באיטליה, המשחקת בסדרות פריים-טיים רבות, ומכאן יכולות המשחק שלה. בסרטון, שבוים על ידי שחר סגל, רואים את פאבריצ'י כבעלת סגולות של סופרוומן, כאשר היא שומעת מרחוק קריאות לעזרה ונחלצת לעזרתן של הזועקות שהן נשים שמרגישות שלשיער שלהן יש יום לא מוצלח.



מנהלת קריאייטיב וקופירייטרית - רינת פרימו; ארט דיירקטור - רני אריאלי; מפיקה - ענת סמואל; תקציבאית - יעל ירדני; פלנרית - חנה דוידוביץ; מנהלת לקוחות - טל בלומברג-מנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully