וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרתוסיבה שנוצרה ממיזוג בין חטיבה של DSPG ופרתוס מחפשת מנכ"ל וסמנכ"ל כספים אמריקאים

שירלי יום-טוב

7.4.2003 / 18:48

המנכ"ל קווין פילדינג וסמנכ"לית הכספים איליין קוגלן התפטרו לאחר החלטת הדירקטוריון; תחזק את המטה בארה"ב - האחראית על רוב ההכנסות, על חשבון אירלנד



חברת פרתוסיבה (סימול PCVA), שנוצרה מהמיזוג בין פרתוס האירית וחטיבת ה-IP של די.אס.פי.ג'י , הודיעה היום על שינויים נרחבים בהנהלתה. קווין פילדינג, מנכ"ל החברה המכהן גם כדירקטור, וסמנכ"לית הכספים איליין קוגלן התפטרו מתפקידם. את מקומו של פילדינג כמנכ"ל ימלאו באופן זמני אלי איילון, יו"ר החברה (וגם מנכ"ל, יו"ר ונשיא DSPG) ובריאן לונג, סגן יו"ר פרתוסיבה.



פרתוסיבה מציינת בהודעתה כי בכוונתה לחזק את נוכחותה בארה"ב, כך שהמנכ"ל וסמנכ"ל הכספים שימונו לחברה יפעלו מתוך מטה החברה בארה"ב, המצוי בסן חוזה, קליפורניה. ההחלטה על המהלך התקבלה פה אחד בישיבת הדירקטוריון של החברה ופרתוסיבה בעצם מתחילה להעביר את מטה החברה מדבלין שבאירלנד, לכיוון ארה"ב. נציין כי פרתוסיבה רשומה כחברה אמריקאית וכי כ-38% מהכנסות החברה ב-2002 התקבלו מארה"ב. אלו הסתכמו ב-7.2 מיליון דולר מתוך הכנסות בגובה של 19.1 מיליון דולר עליהן דיווחה החברה ב-2002.



"הדירקטוריון מאמין כי מהלך זה יחזק את מכירות החברה בארה"ב, כמו גם את נוכחות המשקיעים האמריקאים, והוא יקדם את תהליך האינטגרציה בין פרתוס לסיבה. היסטורית, ארה"ב היתה אחראית לרוב ההכנסות בחברה, ומאז השלמת המיזוג, גם רוב המשקיעים בחברה הם אמריקאים", כך מציינת החברה בהודעתה.



פרתוסיבה דיווחה ב-2002 על הפסד נקי של 21.9 מיליון דולר. שווי השוק של החברה מסתכם בכ-63 מיליון דולר לאחר שמניית החברה איבדה כ-16% מתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully