וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם אורן יעלה לראשונה קמפיין טלוויזיה לספרו

איילה צורף

8.4.2003 / 11:18

הקמפיין, באמצעות באומן-בר-ריבנאי אקספרט, יעלה בערוץ 2, בקשת, כשבועיים; אורן: "עד כה לא פירסמתי בטלוויזיה בשל המחירים הגבוהים"

הסופר רם אורן החליט להעלות לאוויר, בפעם הראשונה, קמפיין טלוויזיה לספרו החדש "נסיכה אפריקנית" - כך נודע ל-TheMarker. הקמפיין, בהיקף של 50 ספוטים, יעלה ביום ה' הקרוב, בקשת בלבד, למשך שבועיים.

אורן אישר את הידיעה: "זה זמן רב שרציתי לפרסם את ספרי בטלוויזיה, אבל דחיתי את הרעיון, בשל ההוצאה הכספית הגבוהה. כעת, כשקיבלתי הצעות מחיר סבירות, החלטתי ליישם את הרעיון, במטרה לבחון את השפעת הפרסום בטלוויזיה על המכירות".

לשאלה מדוע הוא מפרסם בקשת בלבד, ולא ביתר זכייניות ערוץ 2, כמו גם בערוץ 10, ענה אורן: "ההצעה של קשת היתה הטובה ביותר מבין הצעות זכייניות ערוץ 2. לא הייתי מעוניין לפרסם בערוץ 10, כי הרייטינג מאוד חשוב לי, ובערוץ 10 יש רייטינג נמוך יחסית".

לדבריו, למרות שהספר נכנס תוך ימים אחדים לרשימות רבי המכר, הוא יפרסם בטלוויזיה: "מאחר שאני מכיר את רמת המכירות של הספרים שלי, אני רוצה לבחון עד כמה פרסומת בטלוויזיה מגבירה את המכירות. אם אגלה שזה מגביר באופן משמעותי את המכירות, אז אעשה זאת שוב". אורן סירב לנקוב בעלויות הקמפיין.

משרד הפרסום שהפיק את הקמפיין, באומן-בר-ריבנאי אקספרט, גם עיצב את עטיפת הספר. "אנחנו מצפים שהקמפיין הזה יניב מכירות שיא של ספריו של אורן", אומרת יסמין מרחב, מנכ"ל המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully