וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות להגבלים עסקיים לא תקבע שמירס היא מונופול בתחום המכרזים של משרד הביטחון

ערן גבאי

8.4.2003 / 12:03

כך נודע ל-TheMarker; מירס השקיעה באחרונה 15 מיליון שקל בהתקנת מערכת גיבוי לשירות הווקי-טוקי שלה, והגדילה את הקיבולת ברשת במסגרת היערכותה למלחמה בעיראק



הרשות להגבלים עסקיים דחתה תלונה נגד חברת הסלולר מירס, ותימנע מלקבוע שהחברה היא מונופול בתחום המכרזים של משרד הביטחון - כך נודע ל-TheMarker. התלונה נבחנה ברשות, ונמצא כי אין למירס מעמד מיוחד בתחום.



בשנתיים האחרונות הגדילו צה"ל וכוחות הביטחון את הזמנותיהם מחברת מירס, ובאמצעות רשת הווקי-טוקי העצמאית של מירס הם מצליחים לעקוף את בעיית קריסת רשת הטלפוניה והסלולר באזורי חירום.



במירס טוענים שבחודשים האחרונים חלה עלייה ערה בביקושים למכשירי מירס בקרב כוחות חירום, הצלה וביטחון - ובקרב רשויות מוניציפליות ובתי חולים.



לאחרונה השקיעה מירס 15 מיליון שקל בהתקנת מערכת גיבוי לשירות הווקי-טוקי שלה, והגדילה את הקיבולת ברשת במסגרת היערכותה למלחמה בעיראק.



במהלך 2001 נמחקה בבית המשפט המחוזי בתל אביב עתירתה של סלקום להקפיא את זכייתה של מירס במכרז של משרד הביטחון, לאספקת 15 אלף טלפונים סלולריים לצה"ל.



למירס נתח שוק כללי של כ-3%-4%, ונתח שוק של כ-22% במגזר העסקי והמוסדי - ועל פי הערכות, בשוק המוסדי לבדו נאמד נתח השוק ביותר מ-30%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully