וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונצרן RAKS הטורקי יטמיע בשני דגמי טלפונים סלולרים את טכנולוגיית זיהוי הקול של ארט הישראלית

צורי דאר

8.4.2003 / 14:34

טכנולוגיית זיהוי הקול, smARTspeak, תאפשר למשתמשים לבצע חיוג שמות תלוי דובר; החברה הודיעה לפני חודשיים על חוזה דומה עם חברת אלפאסל הישראלית



חברת ארט טכנולוגיות זיהוי מתקדמות, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות זיהוי קול וכתב יד לשוק הסלולרי, הודיעה היום על חתימת הסכם ראשון עם קונצרן RAKS, הטורקי, המייצר גם טלפונים סלולרים. במסגרת הסכם זה, תוטמע טכנולוגיית זיהוי הקול של חברת ארט, smARTspeak, בשני מכשירי סלולר חדשים לרשת GSM של חברת RAKS, אותם תשיק במהלך השנה הקרובה.



שני הדגמים הם: 9745 - הכולל מסך LCD צבעוני, מגוון מנגינות, GPRS ומצלמה, ו-9545 ללא מצלמה. שילובה של טכנולוגיית smARTspeak במכשירים החדשים של RAKS יאפשר למשתמשים לבצע חיוג שמות תלוי דובר, באמצעות התאמה אישית לשפתו הטבעית של כל משתמש.



ארט, שנוסדה ב-1990, מתמחה בפיתוח טכנולוגיות זיהוי קול וזיהוי כתב יד עבור שוק המכשירים הניידים. לחברה מספר חוזים עם יצרניות מובילות של מכשירי קצה - בהן מוטורולה, פנסוניק, GVC, מיצובישי, קסיו, מיקרוסופט, היטאצ'י, סימנס, פיליפס וסמסונג. לפני כחודשיים הודיעה ארט על חוזה גם עם אלפאסל, מקבוצת אמבלייז, האמורה להשיק במהלך השנה הקרובה את הטלפון הסלולרי הראשון שפותח בישראל.



ארט גייסה עד כה כ-23 מיליון דולר מקרן יורופנד, אינוונטק, נומורה, קרדיט סוויס, ג'יי פי מורגן, ג'יי אנד או סליגמן, לאומי השקעות, פיקטט ונוטובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully