וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ירידות קלות בנאסד"ק

שירלי יום-טוב

8.4.2003 / 16:42

אודיוקודס מוסיפה כ-2.5% על רקע רכישת הקבוצה מנורטל; אמדוקס מאבדת 1.2% למרות החוזה עם טלוס הקנדית


יום המסחר נפתח במסחר תנודתי במדדים לאחר שאמש נעלו המדדים את המסחר בעליות קלות. הנאסד"ק מאבד 0.3% והדאו ללא שינוי.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית אודיוקודס שעולה ב-2.3% למחיר של 3.2 דולרים לאחר ההודעה על רכישת קבוצת מוצרים מנורטל תמורת 19 מיליון דולר. מניית טבע עולה ב-1.2% למחיר של 44.8 דולר ומרקורי מאבדת 0.5% למחיר של 32 דולר; אמדוקס יורדת ב-1.2% למחיר של 13.6 דולר למרות ההודעה על הסכם עם חברת סלולר קנדית.

סקירת טרום מסחר

על פי התנהלותה של זירת המסחר בוול סטריט בימים האחרונים, אפשר אולי לחשוב שהמלחמה בעיראק הסתיימה. המשקיעים ממשיכים לרכוש מניות, והמדדים ממשיכים לטפס - למרות שהתמונות מעיראק ממשיכות להראות טילים ופצצות חכמות הנורים לעבר בגדאד. בשעה זו מצביעים החוזים העתידיים על פתיחת מסחר חיובית בעלייה של כ-0.1% בנאסד"ק 100, ושל כ-0.4% ב-S&P500.

אנליסטים בוול סטריט מציינים שהמשקיעים צפויים להתפנות בקרוב מאוד לעניינים אחרים מעבר לאלו של המלחמה בעיראק, שהנצחון בה אולי נראה קרוב מתמיד. בין השאר, מדובר על דו"חות הרבעון הראשון של השנה - שיחלו לזרום בשבוע הבא, ועל מצב הכלכלה האמריקאית - שנתוני המקרו האחרונים המשיכו להצביע על כך שהיא מקרטעת.

בין החברות הישראליות הנסחרות, עשויה לרכז היום עניין מניית אודיוקודס על רקע רכישת קבוצת מוצרי Universal Audio Server - UAS מנורטל תמורת כ-19 מיליון דולר במספר שלבים. בנוסף, אודיוקודס מקבלת כעת בלעדיות ל-3 שנים במכירת מוצרים אלה בחזרה לנורטל. שרתי קול אוניברסליים אלו מאפשרים, בין היתר, יישומי שרת מדיה לרשתות מיתוג מנות, קיום שיחות ועידה והאזנה לשיחות המבוצעות ברשתות VoIP.

מייק לילו, סמנכ"ל הכספים של אודיוקודס, מציין שאודיוקודס מצפה לרשום הכנסות של כ-30 מיליון דולר רק מהסכם המכירה הבלעדית לנורטל, ולא מרחיב לגבי הציפיות מעבר לכך. "ההסכם נותן כעת לאודיוקודס מספר יתרונות. בראש ובראשונה, יש לנו כעת הסכם Master OEM עם נורטל, ואנחנו גם הספקים הבלעדיים שלהם ל-UAS במשך 3 שנים", אמר. אודיוקודס סיימה את 2002 עם כ-111 מיליון דולר בקופה - במזומן, בשווי מזומן ובפקדונות לט"ק. שווי השוק של אודיוקודס, הנסחרת בבורסה בת"א ובנאסד"ק, מסתכם בכ-120 מיליון דולר.

ענקית הבילינג אמדוקס הודיעה היום על השלמת היישום הרב שלבי של פלטפורמת ניהול הלקוחות והבילינג שלה בחברת TELUS Mobility (סימול TU), ספקית תקשורת סלולרית מובילה בקנדה. אמדוקס מספקת כעת תמיכה ל-3 מיליון לקוחות שירותי הקול ותקשורת הנתונים הסלולריים של TELUS Mobility. הפלטפורמה המאוחדת מקצה לקצה של אמדוקס מחליפה את מערכות הבילינג הנפרדות של TELUS Mobility.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully