וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד המוליכים למחצה יורד ב-2%; מארוול ונשונל סמיקונדקטור נופלות ביותר מ-3%

רונן סרברניק

8.4.2003 / 23:09

אופיס דיפו עולה בוול סטריט לאחר שרכשה מתחרה אירופית; אי-טרייד עולה ב-0.5% לאחר שהודיעה על שינוי בדירקטוריון



סימנים לדעיכת האופוריה המלחמתית ניכרו היום בשוקי ההון. מדדי וול סטריט רושמים נסיגות, בהובלת מדד מניות המוליכים למחצה - המאבד 1.3% משוויו.



הערכות שהמלחמה תסתיים תוך זמן קצר, ודיווחים שסדאם חוסיין נהרג פינו את מקומם לזהירות של המשקיעים - וזאת בשל הערכות שהמיתון בארה"ב ובעולם ייתן את אותותיו עם סיום המלחמה. כניסתם של כוחות הברית לבירת עיראק, בגדאד, וכיבושם של שניים מארמונותיו של סדאם חוסיין הובילו להערכות שהמלחמה תסתיים בתוך שבועות ספורים. לאופטימיות בנוגע לתוצאות המלחמה הובילו גם הערכות כי סדאם חוסיין ושני בניו נהרגו בהפצצה מכוונת של כוחות הקואליציה.



במגזר השבבים נסוגה נשונל סמיקונדקטור ב-3.1%; יצרנית שבבי התקשורת מארוול יורדת ב-3.4%, לאחר ש-UBS ורבורג הוריד המלצה עליה.



חברת הברוקראז' המקוונת אי-טרייד עולה ב-0.5%, לאחר שהודיעה כי ערכה שינוי במבנה הדירקטוריון שלה - בתגובה לביקורת על אופן ניהול החברה. אי-טרייד הדיחה שני דירקטורים, ומינתה במקומם 4 דירקטורים עצמאיים. השינוי ירחיב את הדירקטוריון ל-10 חברים. מהלך דומה תנקוט ענקית המדיה ויאקום (סימול VIAb). מנייתה יורדת ב-0.5%.



אופיס דיפו (סימול ODP), רשת הציוד המשרדי האמריקאית, רוכשת את גילבר - רשת הציוד המשרדי של קונצרן PPR הצרפתי, תמורת 875 מיליון דולר. רכישת החטיבה תאפשר לאופיס דיפו להרחיב את פעילותה באירופה. מניית אופיס דיפו עולה ב-0.5%.



מקדונלד'ס (סימול MCD) יורדת ב-0.7%, לאחר שאתמול חשפה תוכנית לשפר את רווחיה על ידי הקטנת הוצאות הון השנה, ופתיחת פחות סניפים.



יאהו, שתפרסם את תוצאותיה הרבעוניות מחר לאחר הסגירה, עולה ב-0.3%. החברה צפויה לרשום רווח של 6 סנט למניה ברבעון הראשון, לעומת 2 סנט ברבעון המקביל. הכנסותיה ברבעון הראשון צפויות להסתכם ב-273.7 מיליון דולר, עלייה של 42% לעומת הרבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully