וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד סמנכ"ל כספים לשעבר שלישי של הלת-סאות בגין הונאה חשבונאית

סוכנויות הידיעות

8.4.2003 / 23:07

מייקל מרטין הוא הבכיר התשיעי של ספקית שירותי הניתוח והשיקום הגדולה בארה"ב הניצב בפני אישומים פליליים על רקע השערוריה החשבונאית שהתגלתה בחברה



כתב אישום בגין קשירת קשר להונאה חשבונאית הוגש היום על ידי משרד התובע הכללי של ארה"ב כנגד מייקל מרטין, סמנכ"ל הכספים לשעבר של הלת-סאות (סימול HLSH.PK), ספקית שירותי הניתוח והשיקום הגדולה בארה"ב.



מרטין הוא סמנכ"ל הכספים לשעבר השלישי של החברה, והבכיר התשיעי בהלת-סאות אשר ניצב בפני אישומים פליליים על רקע השערוריה החשבונאית שהתגלתה בחברה, והוא צפוי להודות באשמה בהמשך היום, מסר משרד התובע הכללי.



מרטין שימש כסמנכ"ל הכספים של הלת-סאות בין סוף 1997 לחודש פברואר 2000, אז עזב את החברה.



ווסטון סמית ו-ויליאם אוונס, ששימשו בתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה, ו-אמרי האריס, לשעבר עוזר המבקר של הלת-סאות, הודו באשמת הונאה וקשירת קשר מאז חשיפת השערוריה, ומשתפים פעולה עם החוקרים. הלת סאות ומייסדה ריצ'רד סקרושי, נתונים לחקירה בחשד להונאה חשבונאית שבמסגרתה ניפחה החברה את רווחיה ב-1.4 מיליארד דולר בין שנת 1999 לרבעון השני של 2002, בניסיון לעמוד בתחזיות האנליסטים של וול סטריט, במקביל לניפוח שווי נכסיה ב-800 מיליון דולר.



בעקבות חשיפת השערוריה בחודש שעבר נמחקה הלת-סאות ממסחר בבורסת ניו יורק. מניית החברה, שעוד נסחרה בחודש שעבר במחיר של 4 דולרים, נסחרה היום במחיר של 2.2 סנט בדרגת "הדפים הוורודים" (Pink Sheets).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully