וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת נתניהו מתנפחת: מונו יועץ מדיני ויועץ לשלטון מקומי

מוטי בסוק

9.4.2003 / 7:39

רן ישי יהיה היועץ המדיני ואלי כהן יהיה העוזר לענייני השלטון המקומי; שני המינויים הראשונים של נתניהו היו של אביב בושינסקי ושל אורי גינוסר



שר האוצר, בנימין נתניהו, מינה באחרונה שני יועצים חדשים בלשכתו - רן ישי יהיה היועץ המדיני ואלי כהן יהיה העוזר לענייני השלטון המקומי. ישי עבר עם נתניהו ממשרד החוץ למשרד האוצר. היועץ המדיני הוא תפקיד חדש באוצר, ושי הושאל ממשרד החוץ כדי למלא אותו. בתוקף תפקידו יהיה ישי אחראי על הקשרים של נתניהו עם הממשלה, ויטפל גם בענייניו כראש ממשלה לשעבר. כהן יהיה אחראי על קשריו של שר האוצר עם השלטון המקומי, ויהיה לו תפקיד חשוב בתוכנית האוצר לאחד רשויות מקומיות בכל המדינה.



עם זאת, נותרו כמה תפקידים פנויים בלשכת נתניהו, שהחשוב בהם הוא היועץ הכלכלי. לפני כמה שבועות דחה ירון קולס, שהיה עוזר של שלושה מנכ"לים של משרד האוצר בשנות ה-90, פנייה של נתניהו למלא תפקיד זה.



באחרונה מינה נתניהו גם את יאיר מעיין, שהיה עד לאחרונה מנכ"ל משרד התשתיות, לראש יחידת המעקב והביצוע שליד הקבינט הכלכלי-חברתי. מעיין מונה למנכ"ל משרד התשתיות על ידי אביגדור ליברמן בממשלתו הראשונה של שרון, וסיים את תפקידו עם מינויו של יוסף פריצקי לשר התשתיות בממשלה השנייה בראשותו. תפקידו החדש של מעיין יהיה להבטיח יישום של החלטות הקבינט. מעיין מילא תפקיד דומה בלשכת ראש הממשלה בתקופת נתניהו.



שני המינויים הראשונים של נתניהו עם כניסתו לאוצר, היו של אביב בושינסקי ושל אורי גינוסר. בושינסקי היה יועץ התקשורת של נתניהו בעת כהונתו כרה"מ, ושמר על קשרים הדוקים עמו גם בתקופה שבה נטל "פסק זמן" מהחיים הפוליטיים.



שר רשאי למנות שמונה יועצים בלשכתו, כולל ראש לשכה ונהג. שר האוצר היוצא, סילבן שלום, נעזר בראש מטה ויועץ כלכלי בכיר - מישאל ועקנין, יועץ תקשורת - משה דבי, יועצת כלכלית - שרונה ארליך, ושני יועצים פוליטיים - מנחם יפת, שפרש לפני הבחירות, ואהוד דנוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully