וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אינומד מתפצלת מג'רוזלם גלובל

עודד חרמוני

9.4.2003 / 8:39

יוזמת הפיצול היא מנהלת אינומד, ד"ר דליה מגידו, שהקימה את הקרן יחד עם שלמה קאליש במסגרת ג'רוזלם גלובל, כנראה עקב מחלוקות עם קאליש



קרן ההון סיכון אינומד, שהוקמה במסגרת קרנות ג'רוזלם גלובל לצורך השקעות בתחום מדעי החיים, תפוצל מג'רוזלם גלובל בעת גיוס הקרן החדשה שלה ותפעל כקרן עצמאית. יוזמת הפיצול היא מנהלת אינומד, ד"ר דליה מגידו, שהקימה את הקרן יחד עם שלמה קאליש במסגרת ג'רוזלם גלובל, ככל הנראה עקב מחלוקות עם קאליש וצוותו וכן בשל בעיות שהתגלעו בין ג'רוזלם גלובל למשקיעיה בשתי הקרנות שהקימה לתחום התקשורת והתוכנה.



ג'רוזלם גלובל, שהוקמה ב-2000, גייסה 190 מיליון דולר שנועדו לשלוש קרנות: קרן התוכנה קום לונץ', קרן התקשורת נט-לאונץ' וקרן אינומד למדעי החיים. עיקר ההון הופנה לשתי הראשונות, שקיבלו כל אחת 76 מיליון דולר, ו-38 מיליון דולר יועדו לאינומד. בפברואר השנה, בעקבות לחצים שהפעילו כמה מהמשקיעים בג'רוזלם גלובל ובהם בני שטיינמץ, פולאר ויורוקום, החליטה חברת הניהול של ג'רוזלם גלובל, המנוהלת בידי קאליש ומיכה אבני, להקטין את היקף שתי הקרנות הטכנולוגיות ב-32 מיליון דולר. עם זאת, המשקיעים לא דרשו להקטין את היקף ההון שמנהלת אינומד.



על פי התוכנית, תמשיך אינומד לפעול במסגרת ג'רוזלם גלובל עד להשקעת כל ההון הפנוי שנותר לה בסוף 2003, ורק פעילותה בהמשך תהיה נפרדת. אינומד היתה היחידה מבין שלוש הקרנות של ג'רוזלם גלובל שזכתה לאמון מלא של המשקיעים וביצעה השקעות הנחשבות מוצלחות.



מג'רוזלם גלובל נמסר: "קרן אינומד השקיעה באחרונה בחברת כיאזמה וממשיכה לתמוך בחברות פורטפוליו בתחום. צוות המנהלים של אינומד, הכולל את דליה מגידו, שלמה קאליש ויונתן אדרת, ימשיך ללוות במסירות את חברות הפורטפוליו בתחום מדעי החיים. חברת הניהול של ג'רוזלם גלובל מחויבת לחברות הפורטפוליו של אינומד ומאמינה בהצלחתן, כמו גם בהצלחה של כל חברות הפורטפוליו בקרן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully