וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המכשור הרפואי טרנספארמה משלימה גיוס של 8 מיליון דולר מאוורגרין ומשקיעים קיימים

צורי דאר

9.4.2003 / 10:15

בחברה, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה להחדרת תרופות לדם ללא הזרקה, מושקעות גם פיטנגו, ויטלייף וביומדיקל אינווסטמנט



חברת המכשור הרפואי הישראלית טרנספארמה מדיקל (Transpharma Medical) משלימה בימים אלה גיוס של 8 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון אוורגרין. כן השתתף בסבב משקיע חדש נוסף שזהותו לא נחשפה, ומשקיעים קיימים בחברה - פיטנגו, ויטלייף וביומדיקל אינווסטמנט.



טרנספארמה פיתחה מכשיר הנקרא ViaDerm, היוצר ערוצים מיקרוסקופיים דרך השכבה החיצונית של העור. זאת, לצורך החדרת תרופות לדם ללא כאב וללא תופעות לוואי הנגרמות מהחדרה קונונציונלית על ידי הזרקה. התרופה עצמה מוחדרת על ידי מדבקה מתכלה המוצמדת לעור לאחר יצירת הערוצים.



טרנספארמה נמצאת בהליכים לקבלת אישור מרשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) לשיווק מוצריה בארה"ב. במקביל, מנהלת החברה מגעים עם מספר יצרניות תרופות מובילות לצורך הכנסת תרופותיהן למדבקות המיוצרות על ידה. על פי נהלי ה-FDA, יש לקבל אישור נפרד עבור כל תרופה להחדרתה בטכניקה החדשה. מקורות בחברה מסרו כי מדובר בהליך קצר יחסית המוודא כי אין תופעות לוואי בהחדרה דרך העור, כיוון שמדובר בתרופות הקיימות בשוק כבר שנים רבות.



ההשקעה החדש תשמש את החברה לצורך המשך מאמצי הפיתוח ולצורך הרחבת מערך השיווק והמכירות, ובכלל זה פתיחת משרדים בארה"ב.



טרנספארמה הוקמה בשנת 2000 על ידי יוסי גרוס, שהקים גם את החברות ביו-קונטרול וויז'ן-קר, וכן מאיר ורשבסקי וזוהר אברהמי. החברה גייסה ב-2001 6.5 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון פיטנגו, ויטה לייף וחברת ההשקעות הישראלית ביומדיקל אינווסטמנט. החברה, המעסיקה כיום כ-30 עובדים במרכז פיתוח ביהוד, מנוהלת על ידי ד"ר דפנה חפץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully