וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: ירידות של יותר מאחוז בפאריס ופרנקפורט; שר האוצר הבריטי צפוי להוריד את תחזית הצמיחה

דפנה מאור

9.4.2003 / 14:08

דויטשה בנק נדרש להכריע בין שתי הצעות רכש לחטיבת הטלוויזיה בכבלים שלו; אליאנץ תגייס 3.5 מיליארד יורו בהנפקת זכויות



ירידות שערים נרשמות בבורסות אירופה, עם התמקדותם של המשקיעים בעתיד הכלכלה הגלובלית. סימנים לסופה הקרב והמוצלח, מבחינת מדינות הקואליציה, למלחמה בעיראק, התבססו דיים כדי שלא יהוו שיקול מכריע בהחלטות השקעה. מדד דקס בפרנקפורט יורד ב-1.4%; פאריס יורדת ב-1%; לונדון מתאוששת מעט ורושמת ירידה של 0.3%.



שר האוצר של בריטניה, גורדון בראון, צפוי לומר היום בנאום בפרלמנט, כי הצמיחה בכלכלת בריטניה האטה ונפלה מתחת לצפוי. מחר יכריז הבנק המרכזי של בריטניה על החלטת הריבית, ולפי הערכות הוא עשוי להורידה בשל ההאטה החריפה בכלכלת בריטניה.



ירידות שערים נרשמות במגזר הפיננסים. חברת הביטוח אליאנץ יורדת ב-1.8% לאחר שהודיעה כי היא צפויה לגייס 3.5 מיליארד יורו בהנפקת זכויות. קומרצבנק יורד ב-1.4%; קרדי סוויס יורד ב-2.4%.



דויטשה בנק יורד ב-1.4%. הבנק שוקל למכור את עסקי הטלוויזיה בכבלים שבבעלותו. הבנק יידרש להכריע בין שתי הצעות רכש בשווי של כ-570 מיליון דולר שהגישו שתי קרנות השקעה פרטיות, BC פרטנרס, ואפולו אדווייזורס.



במגזר הרכב יורדת דיימלר קרייזלר, יצרנית הרכב האמריקאית-גרמנית, ב-0.8% לאחר שאמרה כי הרבעון הראשון היה "מעודד", וחזרה על תחזיות לגידול ברווח השנה, בהסתמך על קיצוץ עלויות בחטיבת קרייזלר בארה"ב.



GM וב.מ.וו ישתפו פעולה בפיתוח תדלוק רכבים המונעים במימן נוזלי. מניית ב.מ.וו יורדת ב-1.2%.



מניות הטלקום נסחרות בהתאם למגמה השלילית. פראנס טלקום יורדת ב-3.6%; דויטשה טלקום מאבדת 2.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully