וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: יציבות במדדים ומחזורים זעומים בהמתנה להתפתחויות במו"מ בין ההסתדרות לאוצר

ניצן כהן

9.4.2003 / 11:32

עליות של יותר מ-1% במניות לאומי והפועלים; טבע עולה ב-0.5% עקב המלצת "קנייה"; אגיס מוסיפה 2% לאחר ההודעה אתמול על עסקה עם ג'ונסון & ג'ונסון;



מגמה מעורבת נרשמת היום בבורסה של ת"א - לפערי הארביטראז' השליליים במניות הכבדות ולחששות מפני שביתה כללית במשק יש השפעה שלילית, אך לדיווחים משדה הקרב בעיראק יש השפעה חיובית. ככל שהמתקפה האמריקאית על עיראק מתקרבת לסיומה, גוברות הערכות שיחודש התהליך המדיני בארץ ובעקבותיו התאוששות כלכלית מסוימת. מניות הבנקים הגדולים וטבע שמרכזת את המחזור הגבוה בשוק מובילות את העליות.



מדד המעו"ף יורד ב-0.3% ל-362.28 נקודות, ת"א 100 עולה ב-0.1% ל-368.95 נקודות והתל-טק 15 מוסיף 0.6% ל-195.03 נקודות.



מחזורי המסחר נמוכים ומסתכמים בכ-23 מיליון שקל. מובילה את הפעילות בשוק מניית טבע שעולה ב-0.5% עם מחזור של 5 מיליון שקל. טבע קיבלה אמש המלצת "קנייה" מבית ההשקעות UBS כשבבית ההשקעות נקבו במחיר יעד של 57 דולר לטווח של שנה - הגבוה בכ-27% ממחיר המניה בבורסה. בית ההשקעות נשואה זנקס העניק היום למניה המלצת "קנייה חזקה". טבע פתחה את המסחר עם פער ארביטראז' חיובי של 0.2%.



מנית בנק הפועלים עולה ב-1.1% תוך שהמניה מרכזת מחזור בהיקף של 4 מיליון שקל. אתמול התבטא לראשונה סגן יו"ר דירקטוריון הבנק, דני דנקנר, בפרשת התפטרותו של המנכ"ל אלי יונס. דנקנר שיבח את פעילותו של יונס והביע את אמונו באיתנות הבנק תוך שציין שמנכ"ל חדש יחליף את יונס תוך זמן קצר, יחסית.



מניות בנק לאומי עולות ב-1.7% במחזור של 1.5 מיליון שקל ומניות בנק דיסקונט יורדות ב-1.3%.



מניות רבוע כחול ישראל ממשיכות במומנטום החיובי ורושמות עליות של 0.9%, בעקבות זכייתה במכרז של דור-אלון לרכישת ענקית הקמעונות הישראלית תמורת 1.4 מיליארד שקל. המסחר במניות רבוע ישראל נפתח היום בפער ארביטראז' שלילי של 1.2%.



אגיס עולה ב-2% עם מחזור של 2.8 מיליון שקל. אגיס הודיעה אתמול על עסקה חדשה שחתמה עם ענקית הכימיקלים ג'ונסון & ג'ונסון. במסגרת ההסכם, העניקה אגיס לחברת בת של ג'ונסון & ג'ונסון זיכיון להשתמש בנוסחת המורפירוצין תמורת סכום חד פעמי של 15 מיליון דולר ואחוזים מהמכירות הבינלאומיות של המוצר.



מניות קבוצת אי.די.בי נסחרות בירידות שערים בדרך כלל. אי.די.בי פיתוח יורדת ב-0.4% עם מחזור של מיליון שקל, אי.די.בי אחזקות יורדת ב-1% עם מחזור של 370 אלף שקל, דסק"ש יורדת ב-1.4% ומניות כלל תעשיות רושמות עליות מתונות של 0.2% תוך שהמניה מרכזת מחזור בנפח של 670 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully