וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן Royce & Associates הגדילה החזקותיה בפרתוסיבה בהשקעה של 1.2-1.5 מיליון דולר

גתית פנקס

9.4.2003 / 11:44

מחזיקה כעת ב-10.8% מהחברה ומבססת מעמדה כגוף המוסדי בעל ההחזקה הגדולה ביותר בחברה; בפברואר החזיקה 8.8% ממניות פרתוסיבה



קרן Royce & Associates מניו יורק הודיעה אתמול לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) כי היא הגיעה להחזקה של 10.8% בחברת פרתוסיבה, שנוצרה ממיזוג של חטיבת ה-IP של די.אס.פי.ג'י הישראלית ופרתוס האירית. המניות שמחזיקה היום Royce & Associates שוות 6.6 מיליון דולר, שכן מחיר המניה הוא 3.4 דולרים.



בכך, Royce & Associates מבססת את מעמדה כגוף המוסדי הגדול ביותר שמחזיק במניות פרתוסיבה - תואר בו החזיקה גם בפברואר עם נתח של 8.8% מהחברה.



יצוין כי אמש ירדה המניה ב-3.7% במחזור זעום ביותר - נמוך פי 19 מהמחזור היומי הממוצע במניה בשלושת החודשים האחרונים. שווי השוק של פרתוסיבה, המוכרת רשיונות ללקוחות עבור DSP Cores, הוא כ-61 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק. אתמול הודיעה פרתוסיבה כי המנכ"ל ודירקטור בחברה, קווין פילדינג, וסמנכ"לית הכספים, איליין קוגלן, התפטרו מתפקידיהם. אלי איילון, יו"ר החברה, ימלא את מקומו של פילדינג עד שיימצא לו מחליף. איילון הוא יו"ר ומנכ"ל חברת DSPG.



Royce & Associates היא קרן המאתרת חברות בעלות שווי שוק נמוך ואפילו נמוך מאוד כהגדרתה. כדי להעלות את שיעור החזקתה, רכשה הקרן בחודשיים האחרונים מניות תמורת סכום כולל של 1.2-1.5 מיליון דולר.



לפני כשבועיים הודיעה חברת ההשקעות Bottin (International) Investments כי אספה מניות פרתוסיבה בשוק והגיעה להחזקה של כ-1.4 מיליון מניות של החברה המהוות 7.5% מהון מניותיה. לפי מחיר המניה הנוכחי, שווי החבילה של בוטין, בעלת המניות החדשה, הוא כ-4.7 מיליון דולר. בוטין היא חברת השקעות הרשומה בגיברלטר (דרום ספרד) כקרן נאמנות ומנוהלת על ידי מיליונר אירי בשם דרמוט דסמונד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully