וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חששות מהאטה בכלכלת ארה"ב החלישו את הדולר מול היורו ל-1.076 דולר ליורו

דפנה מאור

9.4.2003 / 12:25

הדולר נסוג מעט מול הין לרמה של 119.795 ין; ציפיות כי המלחמה תסתיים בקרוב הובילו לסגירת פוזיציות לונג בדולר



הסוחרים בשוק המט"ח מתחילים לסגור פוזיציות לונג על הדולר לקראת סיומה הצפוי של המלחמה בעיראק. הדולר נסוג הבוקר ל-1.076 דולר ליורו לעומת 1.0715 דולר ליורו שרשם אמש. מול הין נחלש הדולר ל-119.795 ין לעומת 119.85 ין אמש, לאחר שרשם שיא בן שבועיים ביום שני, בשער של 120.89 ין.



עם התבססותם ההדרגתית של הנצחונות הצבאיים של כוחות הקואליציה בעיראק, אשר כבשו את מרבית הבירה בגדאד, מעריכים המשקיעים כי בקרוב יוכרז ניצחון במלחמה. הימורי המלחמה בשוק המט"ח הולכים ומתאפסים, והמשקיעים חוזרים וממקדים את תשומת הלב בכלכלה האמריקאית.



כלכלנים בכירים הורידו את תחזיות הצמיחה שלהם לכלכלת ארה"ב לשנה הנוכחית, בעקבות החולשה במגזרי הייצור, השירותים והצרכנים. בסקר בלו צ'יפ אינדיקייטורס שנערך בשבוע שעבר עלה כי הצמיחה הצפויה השנה תהיה 2.4%, בדומה לצמיחה בשנת 2003. בחודש שעבר חזו המשתתפים בסקר צמיחה של 2.6%.



מדדי וול סטריט רשמו נסיגות קלות אמש. בשבוע שעבר הצביעו נתונים ממגזר הייצור והשירותים על נסיגה בפעילות הכלכלית בארה"ב. לקראת סוף השבוע יתמקדו המשקיעים בנתוני המכירות הקמעוניות למארס, אשר יגלו את מצב מגזר הצרכנים האמריקאי.



תמיכה קלה מול הין ניתנת לדולר מצד משקיעים יפאניים, הממשיכים לרכוש מטבעות זרים לאחר פתיחתה של שנת הכספים ביפאן ב-1 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully