וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו קופל ביצעה השלב הראשון בתוכנית הגיוס השנתית: השלימה גיוס של כ-80 מיליון שקל באמצעות הנפקת אג"ח

אלי דניאל

9.4.2003 / 12:56

הגיוס נעשה בהנפקה פרטית למוסדיים; הריבית על האג"ח - 7.6% לשנה; החברה מתכננת לגייס השנה כ-250 מ' ש' ע"י איגוח תזרימי מזומנים מעסקות ליסינג



חברת הליסינג ניו קופל , הנמצאת שבשליטת שלמה שמלצר, השלימה אתמול את השלב הראשון בתוכניתה לגייס השנה כ-250 מיליון שקל באמצעות איגוח תזרימי מזומנים מעסקות ליסינג. כך, החברה הבת - ניו קופל בטוחות, הנמצאת בבעלות מלאה של החברה, ערכה אתמול מכרז בקרב משקיעים מוסדיים בנוגע לגיוס הון בדרך של הנפקה פרטית של אג"ח בגין הלוואה בסך כולל של כ-80 מיליון שקל. הריבית שנקבעה במכרז לאיגרת החוב עומדת על 7.6% לשנה.



מהחברה נמסר כי סכום הגיוס המקורי עמד על כ-64 מיליון שקל, אך בשל ביקושי יתר גבוהים בשיעור של 69% שהתקבלו במסגרת המכרז, הוחלט להגדיל את היקף ההון המגויס לכ-80 מיליון שקל. חברת דירוג האשראי, מעלות, אישרה את הגדלת היקף הגיוס אשר יזכה לדירוג של AA.



כאמור, האג"ח תגובה בתזרימי מזומנים שינבעו מדמי שכירות שיגיעו לניו קופל מלקוחותיה השונים במסגרת תיקי ליסינג קיימים ועתידיים, כמו גם מתמורה שתתקבל בגין מכירת המכוניות שיוחכרו לאותם לקוחות בתום תקופת החכירה.



לפני כחודשיים העריכה חברת גיזה את השווי של החברה בכ-204 מיליון שקל - שווי הגבוה בכ-146% משווי השוק הנוכחי של ניו קופל, אשר סיימה את שנת 2002 עם רווח של 21.2 מיליון שקל במחזור הכנסות של כ-566.5 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully