וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמל ונצ’רס הובילה סבב השקעה שלישי בהיקף של 9 מ' ד' לסטארט אפ האמריקאי mFormation Technologies

צורי דאר

9.4.2003 / 13:49

בסבב השתתפו באטרי ונצ'רס ונורת' ברידג' ונצ'ר פרטנרס, שהשקיעו בחברה בעבר; mFormation מפתחת ומשווקת פתרונות לאבטחת איכות שירות עבור מפעילים סלולריים



קרן ההון סיכון הישראלית כרמל ונצ?רס הובילה סבב השקעה שלישי בהיקף של 9 מיליון דולר לחברת הסטארט אפ האמריקאית mFormation Technologies, המספקת פתרונות לאבטחת איכות שירות למפעילים סלולריים. בסבב השתתפו גם באטרי ונצ'רס ונורת' ברידג' ונצ'ר פרטנרס, שהשקיעו בחברה בעבר.



בעקבות ההשקעה תצטרף רינה שאינסקי, שותפה מנהלת בכרמל ונצ?רס, למועצת המנהלים של החברה.



חברת mFormation מפתחת ומשווקת פתרונות לאבטחת טיב שירות עבור מפעילים סלולריים. מוצרי החברה מאפשרים למפעילים סלולריים לייעל באופן משמעותי תהליכי תמיכה ושירות בלקוחות המשתמשים במכשירים ניידים מתוחכמים ובשירותי תקשורת נתונים אלחוטית. סוגיית איכות השירות הופכת כיום לנושא בעל חשיבות אסטרטגית בקרב מפעילים, ובפרט עם פנייתם ללקוחות עסקיים המחזיקים בכמות משמעותית של מכשור נייד מתקדם.



המוצר המוביל של mFormation, הקרוי SERVICE MANAGER?, מאפשר למפעיל הסלולרי יכולת לראות את מצבם של כל רכיבי השירות מקצה לקצה בכל רגע, וכן מאפשר לחסוך זמן יקר ולספק איכות שירות משופרת על ידי אבחון מהיר של תקלות ופתרונן. החברה, הממוקמת בניו ג'רזי, זכתה בחוזה עם מפעיל אירופי מוביל, ונמצאת בשלב של ניסויי שדה מתקדמים עם מפעילים גדולים נוספים בארה"ב ובאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully