וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הורה לסגור את לשכות שר ומנכ"ל האוצר שברמת-גן

כתב וואלה! עסקים

9.4.2003 / 13:59

לדברי נתניהו מדובר בהוצאה מיותרת, לאור השימוש הנדיר יחסית בלשכות אלו; במשרד התחבורה ביטלו את כל כל הנסיעות לחו"ל של עובדי המשרד המתוכננות לשנת 2003

שר האוצר בנימין נתניהו הנחה את החשב הכללי לסגור לאלתר את לשכות השר ומנכ"ל האוצר שברמת-גן. השר נתניהו אמר כי אין לו ולמשרדו כל צורך בכפל לשכות. לדבריו "זוהי הוצאה מיותרת במיוחד לנוכח העובדה שהשימוש במשרדים אלה נעשה לעיתים רחוקות".

שר האוצר אמר כי הוא מקווה ששרים ומנכ"לים אחרים במשרדי הממשלה, שיכולים להסתפק בלשכה אחת יתנו דוגמא אישית וימנעו ככל שניתן מכפל של לשכות והוצאות מיותרות.

כמו כן, הנחה השר את החשב הכללי להורות למשרדים להקפיד ולמלא אחר הנחיותיו למימוש החלטות הממשלה ולהימנע מכל הוצאה נוספת בגין שכירה, חידוש ושיפוץ לשכות שרים, מנכ"לים ובעלי תפקידים אחרים.

גם במשרד התחבורה התחילו לקצץ ומנכ"ל המשרד, סלמן בן ציון הורה לבטל את כל הנסיעות לחו"ל של עובדי המשרד המתוכננות לשנת התקציב הקרובה. סלמן מסר כי טיסות מבצעיות ובטחוניות וכן טיסות לצורך חתימה על הסכמי תעופה או ספנות לא יבוטלו. הנסיעות שבוטלו כוללות בין השאר השתתפות של בכירי המשרד בקונגרסים בינלאומיים וסיורים בינלאומיים.

ממשרד התחבורה נמסר כי ביטול הנסיעות יחסוך למשרד כחצי מיליון שקלים בשנת 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully