וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות זכתה בפרויקט אאוטסורסינג בחברת המים של עיריית ירושלים בהיקף של כ-50 מ' ש'

צורי דאר

9.4.2003 / 15:03

גברה בהתמודדות על IBM ו-EDS; מנכ"ל החברה: "אנו מתכוונים להגדיל את היקף האאוטסורסינג שלנו מ-30% מפעילות נס כיום לכ-50% בתוך כשנתיים"



חברת נס טכנולוגיות הודיעה היום על זכייתה בפרויקט אאוטסורסינג מלא בחברת הגיחון, תאגיד המים והביוב של עיריית ירושלים.



מדובר בפרויקט להקמה ותפעול של מערכות המידע ומחשוב לניהול משק המים והביוב של הגיחון, למשך מספר שנים. הפתרון כולל מערכת SAP לניהול כספים, משאבי אנוש, לוגיסטיקה, אבטחה, אבטחת איכות, ניהול קשרי לקוחות, פתרון בילינג ייעודי של SAP לחברות שירותים ציבוריים ופתרון GIS - מערכת מידע גיאוגרפית המאפשרת צפייה בפרישה הגיאוגרפית של מערכות המים והביוב.



נס מסרה כי גברה בהתמודדות על IBM ו-EDS. מלם תשמש כספק משנה של נס לפרויקט. שלב ההקמה של הפרויקט יושלם בתוך כשנה. על פי גורמים בשוק, היקף הפרויקט נאמד בכ-50 מיליון שקל.



"תחום האאוטסורסינג צובר תאוצה בארץ ובחו"ל ולהערכתנו יהיה התחום דומיננטי בשוק הישראלי בשנים הקרובות", אמר רביב צולר, מנכ"ל נס טכנולוגיות. "דווקא לאור המיתון במשק, מגמת השימוש בשירותי אאוטסורסינג גדלה בשל היכולת לחסוך באופן משמעותי במשאבי זמן, כסף וכוח אדם - זאת לצד הסיוע שאנו מציעים לחברות בהיבט המימוני של הקמת מערכות המחשוב".



צולר ציין כי "עם ריכוז המאמצים והמיקוד של נס בתחום האאוטסורסינג, אנו מתכוונים להגדיל את היקף הפעילות של נס בתחום מכ-30% כיום לכ-50% מפעילות נס, במהלך השנתיים הקרובות, ובכך להתרחב באופן משמעותי תוך מינוף יכולותינו".



נס טכנולוגיות היא החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT). החברה מתמחה בתחומי הפיתוח, הייעוץ והאינטגרציה של פתרונות תוכנה. נס טכנולוגיות מעסיקה כיום כ-2,600 עובדים והיקף המכירות השנתי של החברה הוא כ-200 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully