וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשייך האריכה הקפאת ההליכים לאמריקן מדיקל סנטר עד ל-3 ביוני

שי מגל

9.4.2003 / 15:10

הקפאת ההליכים נועדה לאפשר את מיצוי הליך ההתמחרות לבית החולים לצורך כניסת משקיע וביצוע הסדר נושים; היקף החובות - כ-17 מיליון שקל



בדיון שהתקיים היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב האריכה השופטת ורדה אלשייך את הקפאת ההליכים של אמריקן מדיקל סנטר בחודשיים נוספים - עד ל-3 ביוני. מדובר בהארכה השנייה שמאשרת אלשייך למוסד הרפואי שנקלע לקשיים כלכליים.



בדיון שהתקיים אמרה השופטת כי ההחלטה לאשר את המשך הקפאת ההליכים, שהחלה בדצמבר 2002, נועדה לאפשר את מיצוי הליך ההתמחרות לבית החולים לצורך כניסת משקיע למרכז הרפואי וביצוע הסדר נושים.



להליך ההתמחרות ניגשו 6 קבוצות: בית החולים אסותא, הרצליה מדיקל סנטר, קבוצת כרמל השקעות, חברת שיאים בבעלות איתן שמיר, קבוצת נאות ישראל וקבוצת רופאים העובדים במקום. הצעות המחיר הגבוהות ביותר היו של אסותא ושל הרצליה מדיקל סנטר - בסך של כ-7 מיליון שקל.



אמריקן מדיקל סנטר, המעסיק למעלה מ-100 רופאים, אחיות, סניטרים ועובדי מינהלה, מתמחה בביצוע ניתוחים פרטיים וטיפולי פוריות. בשנים האחרונות נקלע המרכז לקשיים כלכליים ובדצמבר 2002 נכנס להקפאת הליכים. עם מינויו של רו"ח גזית כנאמן, עמדו חובות בית החולים על כ-17 מיליון שקל והגירעון התפעולי השוטף עמד על כ-360 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully