וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טל חתמה על חוזה בהיקף של מיליוני דולרים עם חברת תקשורת אמריקאית

שירלי יום-טוב

4.9.2003 / 17:26

החוזה גדול ככל הנראה מהיקפה של עסקה ממוצעת באי.סי.טל - 2 מיליון דולר; תספק את מערכת ה-FraudView למניעת הונאות ב-3 הרשתות שמפעילה חברת התקשורת האמריקאית

חברת אי.סי.טל , הנסחרת לפי שווי שוק של כ-88 מיליון דולר, הודיעה היום על חוזה חדש עם חברת תקשורת אמריקאית גדולה - שתטמיע את מערכת ה-fraudView למניעת הונאות ברשת התקשורת. אי.סי.טל אינה חושפת את שם הלקוח, אך מציינת שמדובר בחוזה של מספר מיליוני דולרים. מדובר ככל הנראה בחוזה גדול יחסית להיקפה של עסקה ממוצעת של אי.סי.טל בתחום הטלקום, המסתכמת בכ-2 מיליון דולר.

החוזה נחתם במהלך הרבעון הראשון, ואי.סי.טל הכירה בחלק ממנו כבר בתוצאות הרבעון הראשון -שיתפרסמו עד סוף החודש. החברה מציינת בהודעתה כי חתימתו של החוזה התארכה, והתבצעה לאחר תהליך מו"מ ארוך. מערכת מניעת ההונאות תיושם על ידי חברת התקשורת האמריקאית ב-3 רשתות התקשורת השונות שהיא מפעילה - לשיחות מקומיות, שיחות חוץ וברשת הסלולרית.

אהרון שייך, מנכ"ל אי.סי.טל, ציין בהודעת החברה כי "העובדה שהצלחנו לסגור את העסקה החשובה הזו, בסביבת הפעילות הקשה של היום, ממחישה כי מערכות למניעת הונאות ברשת הן בבחינת 'must have' עבור חברות תקשורת. שייך הוסיף כי אי.סי.טל מאמינה שחוזה זה מהווה צעד חשוב במאמצי החברה להגדיל את מכירותיה בצפון אמריקה".

אי.סי.טל צפויה לדווח על הכנסות של 14-16 מיליון דולר ברבעון הראשון - ירידה של עד כ-40% ביחס להכנסות הרבעון הקודם. החברה צפויה לעבור להפסד נקי של 3.5 מיליון דולר בהשוואה לרווח נקי של 4.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי, זאת בהתאם לאזהרה חמורה ששיגרה החברה לפני כשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully