וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוז אלקטרוניקס מזנקת ב-7.8% על רקע שמועות על רכישתה הקרבה; יאהו יורדת ב-1% לקראת פרסום הדו"ח

דפנה מאור

9.4.2003 / 23:19

עליות במניות המדיה - דיסני עולה ב-6%; בנק וולס פארגו יורד ב-1% לאחר שהודיע על הנפקת אג"ח להמרה



מדדי וול סטריט הכזיבו את הפסימיים ופתחו את המסחר בעליות שערים קלות. למרות תחזיות לדעיכה בצמיחה בכלכלת ארה"ב, נרשמות עליות במגזרי הטכנולוגיה ובלו צ'יפ.



כלכלנים בכירים הורידו את תחזיות הצמיחה שלהם לכלכלת ארה"ב לשנה הנוכחית, בעקבות החולשה במגזרי הייצור, השירותים והצרכנים. בסקר בלו צ'יפ אינדיקייטורס שנערך בשבוע שעבר עלה כי הצמיחה הצפויה השנה תהיה 2.4%, בדומה לצמיחה בשנת 2002. בחודש שעבר חזו המשתתפים בסקר צמיחה של 2.6%.



יוז אלקטרוניקס, מפעילת דיירקטי.וי, שירות הטלוויזיה בלוויין הגדול בארה"ב, מזנקת ב-7.8% לאחר שדווח כי ניוז קורפ תגיש היום או מחר הצעת רכש ל-35% ממניותיה. ניוז, בראשותו המיליארדר רופרט מרדוק, מוכנה לשלם כ-15% מעל שווי השוק של דיירקטי.וי, בתקווה לזכות בדומיננטיות בשוק האמריקאי, בדומה לזו שיש לה בשוק הבריטי והאסיאתי.



AOL-טיים וורנר , ענקית המדיה והבידור האמריקאית, הודיעה אתמול כי השלימה עסקה בה שילמה לויוונדי יוניברסל 812.5 מיליון דולר במזומן במקום במניות, תמורת אחזקותיה ב-AOL אירופה. AOL עולה ב-0.2%.



חברת המדיה דיסני עולה ב-6% לאחר שנפלה אתמול בעקבות הודעה על הנפקת אג"ח גדולה.



יאהו יורדת ב-1%. חברת האינטרנט צפויה לדווח היום לאחר הסגירה כי רשמה רווח של 6 סנט למניה ברבעון הראשון, לעומת 2 סנט ברבעון המקביל. הכנסותיה ברבעון הראשון צפויות להסתכם ב-273.7 מיליון דולר, עלייה של 42% לעומת הרבעון המקביל. עבור הרבעון השני צפויה החברה לתת תחזית של 7 סנט למניה, ולשנה כולה 30 סנט.



אמזון יורדת ב-1.6% לאחר שג'יי.פי מורגן פירסם המלצת "משקל חסר" למניית קמעונאית האינטרנט. הבנק הזכיר חולשה בצריכה הפרטית וחשש מהמלחמה בעיראק, העלולים לפגוע ברווחיה של אמזון.



וולס פארגו (סימול WFC), הבנק הרביעי בגודלו בארה"ב, יורד ב-1% לאחר שהודיע על מכירת אג"ח להנפקה להמרה למשקיעים פרטיים בהיקף של 3 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully