וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת השיווק של אפריל: מייסדת ומנכ"ל מ.ע.ל.ה טליה אהרוני

איילה צורף

9.4.2003 / 10:13

מ.ע.ל.ה הוא ארגון ללא מטרות רווח המדריך עסקים למעורבות חברתית; אהרוני ניהלה במשך 13 שנה את פעילות יחסי הציבור של גיתם, שהשתלבה ברשת פורטר נובלי



איגוד המפרסמים בחר בטליה אהרוני, מייסדת ומנכ"ל מ.ע.ל.ה (עסקים למען החברה), כאשת השיווק של החודש.



מ.ע.ל.ה הוא ארגון ללא מטרות רווח המדריך עסקים למעורבות חברתית. "אנחנו משווקים תפישה ניהולית מודרנית לקהילת העסקים הישראלית", אומרת אהרוני. "זו תפישה של אחריות חברתית של עסקים, המאפשרת לעסקים להתקיים ולוודא שיהיה להם לאן לצמוח בעתיד. אנחנו לא משווקים צורך קהילתי או מוצר חברתי. אנחנו שותפים בהובלת שינוי חברתי דרך קהילת העסקים".



לפני שהקימה את מ.ע.ל.ה ניהלה אהרוני, בעלת תארים בפסיכולוגיה וביחסי ציבור, במשך 13 שנה את פעילות יחסי הציבור של גיתם, שהשתלבה ברשת פורטר נובלי.



לדברי אהרוני, למרות העלויות הכרוכות בכך, מחקרים מוכיחים שחברה שעובדת לאורך זמן מתוך אחריות חברתית, הביצועים העסקיים שלה משתפרים. מחקר של מכון דחף מאוקטובר 2001 מראה כי 70% מהציבור נוטים להעדיף מותג המזוהה עם מעורבות חברתית. 64% מקשרים בין מעורבות חברתית לאיכות המותג.



בימים אלו עובד הארגון עם מספר חברות: הבנק הבינלאומי הראשון עם פרויקט "הזנק" לקידום נוער, פישמן אחזקות, המקדמת בחברות השונות שלה אנשים עם מוגבלויות, החברה לישראל, טבע, קסלמן וקסלמן, סלקום, שטראוס, פיצה פצה ועוד.



ארגון מ.ע.ל.ה הוקם ב-1998, על ידי אהרוני, במימון שתי קרנות בינלאומיות: קרן כהנוב וקרן פורד. המודל נלמד מארה"ב, ולדברי אהרוני, הוא מבוסס על חיבור בין חשיבה עסקית רציונלית, עם יעדים ברורים של רווח ותשואה, לבין חשיבה ערכית חברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully