וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות הגישה בקשה בהולה למתן צו למניעת פיטורי עובדים בק.ל.מ

חיים ביאור

10.4.2003 / 9:51

הסתדרות הפקידים: "ק.ל.מ ניצלה בציניות את הירידה הזמנית במספר הטיסות לישראל, בגלל המלחמה בעיראק, כדי להכריז על סגירת המחלקה ועשיית מחטף פיטורים"



הסתדרות הפקידים הגישה אתמול לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בקשה בהולה להוצאת צו מניעה זמני נגד הסניף הישראלי של חברת התעופה ההולנדית ק.ל.מ. הבקשה הוגשה עקב הודעה שמסרה ק.ל.מ לנציגי ההסתדרות מרדכי גלר ועופרה ציון, על פיטוריהם המיידיים של כל עובדי מחלקת המטענים בחברה, בשל ההחלטה לסגור אותה. הדיון בבקשה יתקיים היום בפני השופטת אורלי סלע.



הסתדרות הפקידים מבקשת, באמצעות עו"ד נעמי לנדאו, שבית המשפט יורה לק.ל.מ. להחזיר את העובדים לעבודתם ולתפקידיהם, כפי שהיה לפני הפיטורים "הבלתי תקינים", כטענתה, ולהימנע מפעולה הנוגעת לעובד ללא שיתוף מוקדם של הסתדרות הפקידים.



הסתדרות הפקידים מבקשת להורות לק.ל.מ. לחשוף את הנתונים הנוגעים למספר ההזמנות במחלקת המטענים, ובנוגע להתקשרות של ק.ל.מ עם חברת אל על לצורך העברת ההזמנות אליה. בבקשה לצו נטען כי הפיטורים בוצעו ללא קיום מו"מ מוקדם עם נציגות העובדים.



הסתדרות הפקידים: "ק.ל.מ. ניצלה בציניות את הירידה הזמנית במספר הטיסות לישראל, בגלל המלחמה בעיראק, כדי להכריז על סגירת המחלקה ועשיית מחטף פיטורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully