וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברג' של DSSI השלימה גיוס של 13 מיליון דולר

צורי דאר

10.4.2003 / 10:32

בסבב השתתפו Nth Power, אנרטק קפיטל, E.ON ונצ'ר פרטנרס, של אינטרנט ונצ'רס, איסטון הנט קפיטל פרטנרס ו-DSSI; קומברג' קיבלה קו אשראי חדש בהיקף של 6.5 מ' ד'



חברת הסטארט אפ הישראלית קומברג' (Comverge), חברה בת של די.אס.אס.אי , הודיעה אתמול על השלמת גיוס של 13 מיליון דולר ממשקיעים מענף האנרגיה. את הסבב הובילה Nth Power וכן השתתפו בו קרן E.ON ונצ'ר פרטנרס הגרמנית, אנרטק קפיטל, של אינטרנט ונצ'רס ואיסטון הנט קפיטל פרטנרס, שהשקיעו על פי הערכות כ-10 מיליון דולר. DSSI, השתתפה אף היא בסבב עם השקעה של 3 מיליון דולר, ונותרה בעלת המניות הגדולה בחברה כיום.



כן הודיעה החברה על קבלת קו אשראי חדש בהיקף של 6.5 מיליון דולר ממוסד פיננסי ששמו לא נמסר. ההשקעה וקו האשראי ינוצלו להרחבת פעילות החברה ולשיווק מוצריה.

DSSI היא ספקית שירותי ייעוץ ופיתוח למחשבים ומוכרת באופן ישיר גם חומרה. באמצעות החברה הבת קומברג' מספקת DSSI פתרונות תקשורת למתקנים ציבוריים.



קומברג' ישראל נוסדה ב-1994 כפאוארקום מערכות בקרה. החברה נרכשה ב-1999 על ידי קומברג' והפכה למרכז הפיתוח שלה בישראל. החברה מתמחה בטכנולוגיות שליטה מרחוק על מערכות חשמל ואנרגיה, כגון קריאת מונים, ניתוק מרחוק במקרים של עומסים וניתוח דפוסי שימוש על פי לקוחות. מרכז הפיתוח של קומברג' ממוקם כיום בגבעת שמואל והנהלתה יושבת בניו ג'רסי.



בדצמבר האחרון השקיעה קרן לאורוס בקומברג' כ-2 מיליון דולר, בתמורה לאופציה להמיר כ-600 אלף דולר מתוך קו האשראי למניות של DSSI במחיר המרה של 1.5 דולרים למניה. בנוסף, ביוני 2002 ביצעה קרן לאורוס השקעה נוספת של 2 מיליון דולר בתמורה לאיגרות חוב להמרה הנושאות קופון של 10%, ואופציה ל-3 שנים לרכוש 125 אלף ממניות DSSI במחיר של 4.2 דולרים למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully