וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נגו תגייס עוד כ-25 עובדי פיתוח בעקבות ביקוש למוצריה

צורי דאר

10.4.2003 / 12:06

המנכ"ל: החברה קרובה לאיזון; הכנסותיה מוערכות בכ-7-8 מיליון דולר; חברת D&A דיווחה השבוע כי ג'נגו גייסה 3 מ' ד' ממשקיעיה במסגרת סבב של 8 מ' ד'



חברת הסטארט אפ הישראלית ג'נגו (Jungo) הודיעה היום על תחילתו של תהליך גיוס כוח אדם רחב היקף לצורך הגדלת מחלקת הפיתוח שלה ב-30%. ג'נגו מנתניה, המעסיקה כיום כ-80 עובדים, מסרה כי בעקבות עלייה משמעותית בהזמנות מלקוחות בשנת 2003, היא תגייס בחודשים הקרובים כ-25 עובדי פיתוח.



עופר וילנסקי, מנכ"ל ג'נגו, אמר ל-TheMarker כי לחברה יש כיום הסכמים עם מרבית ספקיות המודמים הגדולות, מה שמבטיח לה גישה ללמעלה מ-50% משוק זה. "פעילות השיווק העיקרית שלנו בעצם כבר נעשתה ואנו עדים לביקוש הולך וגובר למגוון מוצרי התוכנה שלנו. עכשיו יש צורך להישאר בתמונה עם פיתוח מוצרים עתידיים. כחלק ממהלך זה, גייסנו לאחרונה כסמנכ"ל מחקר ופיתוח את עופר גדיש, שהיה מנהל פיתוח בגלובספאן ויראטה ישראל ובחברת קמלוט. ההתרחבות הקרובה תכלול גיוס ראשי צוותים ומפתחים שיעבדו תחת גדיש".



ההערכות הן כי גם ההצלחה בגיוס הון פרטי אותו עורכת החברה כעת, מסייעת לג'נגו להמשיך ולהתרחב. בתחילת 2002 דווח כי ג'נגו החלה בגיוס של 8 מיליון דולר. השבוע דיווחה חברת המידע להיי-טק D&A כי ג'נגו ביצעה סגירה ראשונה של הסבב כשגייסה 3 מיליון דולר ממשקיעיה הקיימים. ג'נגו לא התייחסה לעניין הגיוס.



ג'נגו נוסדה כ-KRFTECH ב-1998 על ידי עופר וילנסקי ודרי שריבמן. לחברה שני קווי מוצרים: מערכות הפעלה מבוססות לינוקס למרכזיות, המשמשות כנתיב החיבור של האביזרים הביתיים לאינטרנט (Residential Gateways), וכלי פיתוח תוכנה לתמיכה בהתקנים חיצוניים (Drivers) ולמערכות משובצות מחשב.



פלטפורמת OpenRG של ג'נגו היא חבילת תוכנה מתקדמת, המעשירה את הפונקציונליות של מודמים מהירים באמצעות מגוון יישומים - הן לספקי שירותי אינטרנט והן למנויי פס רחב. מנקודת מבטו של המשתמש, OpenRG מאפשרת הקמה קלה ופשוטה של רשת מחשבים ביתית, חלוקת פס-רחב בין מספר משתמשים ואמצעי אבטחת רשת. לספקי השירות, OpenRG מאפשרת מערכות גבייה וניהול מרחוק.



באפריל 2001 גייסה ג'נגו 7 מיליון דולר, לפי שווי של 35 מיליון דולר אחרי הכסף, מקרן טלסופט האמריקאית, מאינטל קפיטל ומקרן ההשקעות של אינפיניון. בחברה מושקעת גם הקרן הישראלית IRR.



לחברה הסכמים עם ענקיות השבבים, אינטל, טקסס אינסטרומנטס, אלטרה, קונקסאנט ויו אס רובוטיקס. וילנסקי סירב להתייחס להיקף הכנסותיה של ג'נגו, אולם אמר כי החברה קרובה לאיזון. על פי הערכות, מסתכמות הכנסותיה בכ-7-8 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully